Perspectiva Leylei:
Mă aflam în camera mea,care era destul de anostă,când o idee mi-a venit în minte:Ce-ar fi dacă mi-aş modifica dormitorul?Are nevoie de o schimbare.Dar,înainte de asta,mi-am sunat mama,deoarece îmi era dor de vocea ei.
Din fericire,mi-a răspuns.
-Bună scumpo!Cum te mai simți?spune mama dulce.
-Mă simt bine mamă!Pastilele şi odihna chiar îşi fac efectul.Voi ce faceți?Cum merge cu firma?
Un moment de tăcere îşi făcu aparariția.
-Mamă?spun eu îngrijorată.Mai eşti?
-Da Leyla.Ei bine,nu ştiu cum să zic...of scumpo...pe tine nu te pot minți...spune mama lăsând un suspin să iasă.
-Mamă?E totul în regulă cu voi?Ştii că îmi poți spune orice....dintodeauna ai putut...
-Scumpo,se pare că sediul de aici,din Londra,a fost....a...a fost spart de nişte hackeri din banda Anonymus😢😢😢😢...tatăl tău spune că se va rezolva dar ştii că mie nu imi pune tot....nu vrea să mă îngrijoreze....dar eu ştiu că nu e bine..ştiu asta!spune mama plângând.Ştii?Deunăzi am primit o scrisoare de la un anonim care spunea ceva legat de sediul din Londra....care este cel mai important sediu după cel principal...scrisoarea este la tatăl tău...vorbeşte cu el,te rog!Nu ştiam cum să reacționez la asta.M-am albit la față.Trebuia să merg la Londra să văd ce se petrece.
-Stai calmă,mami!❤spun eu incercand sa o calmez.O să fie bine,îți promit.Acum trebuie să închid,vreau să schimb mobila din dormitor,te pup,ai grijă!💗
-Bine scumpo!Şi eu te pup!Aveți grijă!M-am dus la dulap şi mi-am luat nişte haine comode
Şi m-am dus la fabrica mea preferată de mobilă,unde am văzut acest gen de dormitor
Aşa că am dat comanda.Nişte oameni au fost trimişi să ia vechea mobilă,pe care o vor reabilita(daca este cazul)şi o vor folosi la designurile vintage.Sunt nişte adevărați artişti oamenii ăştia.
După ce am terminat cu dormitorul,mai repede decât mă aşteptam,am decis să merg la doamna Miller,directoarea,pentru a-i explica situația şi pentru a-i cere să-mi prelungească scutirea.Din fericire,doamna Miller este cea mai bună prietenă a mamei,şi are şi ea o firmă,dar adoră postul de director.M-a înțeles şi mi-a spus scurt:"Ia-ți timpul de care ai nevoie,eu sunt alături de tine".Ea m-a îmbrățişat şi mi-a urat succes.
Am decis să o caut pe Sarah,căci ea era încă în liceu,în pauză.
-Sarah!spun eu îmbrățişând-o.Mi-a fost dor de tine!❤😊😂
-Leyla!spune ea sărind pe mine,la propriu.Şi mie de tineeee!Nu te-am mai văzut de azi dimineață!😂😂E foarte greu fără tine în lumea asta rea😣😣😣spune Sarah văicărindu-se ca un copil.În fine.Ai auzit noile bârfe?
-Daaa,normal,pentru ca eu cand nu am ce face acasa,iau cârja şi vin aici să văd ce se mai întâmplă!spun eu sarcastică.
-Nu mai face pe sarcastica şi ascultă!spune ea trăgându-mă spre locul nostru secret,o bancă sub un copac ascuns de tufişuri.O ştii pe Mia,nu?spune ea.
-Nu,nu o ştiu....eu nu vorbesc cu fete care au nevoie de ajutor să îşi dea cimentul de pe față!😂😂😂spun eu.
-😃Ce bine!😃Mă rog,se pare că cineva, adică eu,a filmat-o în timp ce le zicea maimuțelor ei despre cum te-a împins pe scări la vestiare pentru că nu i-ai ascultat amenințările😄
-Şi?spun eu nerăbdătoare.
-Lasă-mă să termin!spune Sarah.Acel cineva i-a trimis filmarea lui "iubi-bubu-dulci-mumu"😊
-Ce ai făcut?!spun eu încecându-mă cu ceaiul de salvie.
-Dap!spune ea mândră.Uite ce a urmat!spune ea scoțând telefonul.*în filmare erau Aiden şi Mia,certându-se.Se pare că Aiden era destul de supărat😑😑😑Atât de mult l-a afectat faptul că eu am căzut?Sau,mai bine zis,am fost împinsă de iubițica lui?!Wow,cred că roşesc....de ce roşesc?Leyla,idioato....taci conştiință!Doar taci şi lasă-mă să văd videoclipul....mai vorbim diseară dacă vrei.*
-Deci...wow....spun eu surprinsă.Aiden s-a despărțit de Mia?!
-Dap,spune Sarah accentuând"p-ul"Se vede clar că dacă Mia nu era fată,o ucidea.
-Bullshit(Prostii)!exlam eu.De ce ar face asta?!
-Pentru că e topit după tine!se schimonoseşte Sarah imitând ceva ce se scurge😂
La auzul acestor cuvinte,am roşit instant.Aiden Black,bad boy-ul liceului,zis şi Demonul şoselelor,să fie topit după o tocilară?
-Ei bine nu eşti chiar tocilară,scumpete!spune Sarah.Tu nu te mai uiți în oglindă?
-Am gândit cu voce tare,nu?
-Dap.
-Sarah...trebuie să îți zic ceva:Va trebui să merg până în Londra câteva zile..nu ştiu cât....e complicat....ai mei au probleme la sediu...e destul de grav...
-Mi-a zis Mike...
-Stai ce?Mike nu ştie să îşi țină gura...idiotul.
-Nu e vina lui...l-am amenințat că îi dau foc posterului său preferat cu Selena Gomez...şi m-a crezut😁😂
-Săracul Mike....în fine...o să te țin la curent,ok?spun eu incercând să par serioasă.
-Bine,scumpo!Multă baftă!❤Când să plec pe poarta principală,aud aceeaşi voce pițigăiată şi enervantă din videoclip.Era Mia,mai furioasă ca oricând.
-Unde crezi că pleci,aragaz cu patru ochi?strigă ea în timp ce maimuțele sale râd ca apucatele.
-Să îmi schimb butelia!spun du ironică.Wow,hainele tale sunt de ultimă fiță,dar replicile tale sunt cam vintage,ştii?
-Ascultă aici,deşteapto!se apropie ea.Din cauza ta,că ți-ai băgat tu nasul,iepuraşul meu s-a despărțit de mine!Din vina ta!
-Poate că nu îi mai plăceau morcovii tăi!îi tai eu greața.
-O să plăteşti pentru asta!Ai să vezi,zdreanță de la circ!
-Wow,incep eu.Se vede că eşti furioasă...şi că ai încercat să ascunzi asta sub 5 straturi de glet...Cred că o să îți fie foarte greu să îl dai jos fără "iubi-bubu-dulci-mumu"al tău....ah...stai....eşti Mia duuh....ce toantă sunt!Dacă vrei,găseşti câte un "iepuraş" pentru fiecare strat!
-Geloasă,cartofule?spune ea.
-Nu.Nu chiar.Vezi tu,eu nu am nevoie de glet ca să arăt bine....este pură naturalețe!Acum,dacă ai terminat cu replicile ieftine şi cu amenințările,am nişte pastile de luat ,tot din vina ta,şi nu cred că vreau să întârzii să le iau,tot din vina ta!Succes cu gletul!😉Wow,ce zi.....voiam doar să schimb un pat,şi am ajuns să aflu că am fost hackeriți,că ai mei au fost amenințați,că "Iepuraşului nu ii mai place morcovul",am avut şi o discuție relaxantă cu Mia,in care am fost amenințată,şi mai şi trebuie să plec la Londra pentru ai mei....ah...ce zi minunată!
(La media sunt Sarah şi Leyla,vorbind)
●Şi aşa se termină şi capitolul acesta!Suntem #330 în Ficțiune!Mulțumesc pentru că îmi citiți cartea!Capitolul următor vine în curând!Dacă v-a plăcut,păreri şi sugestii în comentarii!Vă pup!❤😘
CITEȘTI
Suntem Cel Mai Mare Clișeu!
Novela JuvenilEa,aşa zisa tocilară a liceului,o fata cu multe secrete,ce are ca frate geamăn unul din acei "tipi răi" El,cel mai rău dintre cei răi,are in spate o poveste halucinantă. Vor reuşi cei doi să se alieze împotriva destinului? Vor reuşi să treacă cu ved...