Capitolul 14-Singuri acasă?

1.5K 53 2
                                    

Ne plimbam împreună pe lângă mare,îmbrățişați..Savuram din plin această apropiere dintre corpurile noastre.Aş fi stat aşa la nesfârşit!

-Leyla...
-Da Aiden?spun eu încă stând cu capul pe pieptul lui.
-Ştii că acum nimeni nu mă mai poate opri să îți spun "iubito",nu?spune el şi mă sărută blând pe cap.
-Deci sunt iubita ta,huh?spun eu.
-Întodeauna ai fost,iubire!spune el dulce.Doar că acum e oficial!Prin acest sărut te-am făcut a mea,doar a mea!continuă Aiden pervers.
-Sunt doar a ta,iubitule!!Mereu am fost!spun eu.

Nici nu am mai apucat să mai fac vreun gest că Aiden m-a sărutat tandru,eu bineînțeles răspunzându-i la sărut.

-Iubitule,cred că ar trebui să mergem acasă,mi-e somn!spun eu mieros.
-Sigur micuțo!spune el mângâindu-mi părul buclat.
-Micuță?Eu nu sunt micuță!mă revolt eu.
-Ba da eşti,şi eşti micuța mea!spune Aiden luându-mă pe sus.
-Staiiii!Ce faaci?strig eu.
-Am grijă ca micuța mea să nu obosească!spune Aiden protectiv.
-Mbine,dar să ştii că o să cam profit de bunătatea ta!rânjesc eu trecându-mi mâinile prin părul lui de un negru perfect.

Odată ajunşi la maşină,mi-am verificat telefonul care era conectat la aceasta.Aveam nişte mesaje noi de la Sarah:

"Bună păpuşică!Mersi că ați făcut toate astea pentru noi!"
"Ah,şi vezi că nu venim în seara asta acasă!Nu ne aşteptați!"
"Şi fiți cuminți ;)"
"PUPICUȚI PRIN AER!!"

-Nebunii de ei!spun eu amuzată.
-Ce,Josh trece la acțiune,huh?spune Aiden privind mesajele din telefonul meu.
-Aşa se pare!Ei doi sunt aşa frumoşi împreună!spun eu visătoare.
-Nu mai sexy ca noi!spune Aiden apropiindu-se de mine şi sărutându-mă pe gât.
Argh,nu e doar un simplu sărut....Cred că Aiden e înfometat,mi-a lăsat un semn frumuşel pe gât!
-Şi uite-aşa te-am ştampilat!spune Aiden râzând.
-Oh haide,doar atâta poți?zic eu.
-Nici nu am început!
-Să te cred,sau să nu te cred?spun plimbându-mi mâna prin părul lui,provocator.
Atât i-a trebuit lui Aiden:o provocare.Minunat.A oprit brusc maşina şi m-a tras spre el,sărutându-mă şi atingându-mă cum numai el ştie,dându-mi fiori prin tot corpul.Eu îi răspundeam la sărut,jucându-mă în continuare cu părul lui perfect.Într-o secundă,sărutul tandru s-a transformat într-unul pasional,sălbatic.Ne era sete de noi,şi numai aşa ne puteam potoli setea.Din lipsă de oxigen,ne-am oprit şi am realizat că suntem în trafic.Oops,cineva nu mai poate aştepta până acasă!Kiki,lasă fata în pace,are nevoie de intimitate!Da da,de intimitate şi de un mic mare impuls!Scuze Leyla,noi tăcem,să vă distrați!

A condus până acasă la mine,unde am deci să rămânem.Eu am mers îm camera mea,mi-am pregătit nişte haine şi am mers spre duş.Când am ieşit,mi-am pus hainele

Când am ieşit,mi-am pus hainele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Şi am coborât spre bucătărie.Aiden ieşise şi el,şi era doar într-un pantalon comfortabil,la bustul gol.Am înghițit în sec,recunosc,dar reacția lui a fost de milioane.
-Deci,iubito,vrei să mă bagi mai repede în patul tău şi nu ştii cum?spune el muşcându-şi buza inferioară.
-Poate,spun eu puțin pervers.Mi-e foame,tu caută un film,iar eu fac ceva de mâncare,ok?
-Dar mie nu-mi e foame,spune el apropiindu-se de mine .
Era în spatele meu,încolăcindu-şi brațele puternice în jurul taliei mele şi şoptindu-mi la ureche,provocator:
-Mie mi-e sete.Sete de tine.
Nu ştiam cum să mai reacționez.Am rămas aşa,în timp ce el îşi puse fața pe gâtul meu,sărutându-mă tandru.Eu,tot ce puteam să fac este să îi inhalez parfumul.Acel parfum....m-a făcut să fiu dependentă de el.Parfumul lui,mirosul lui misterios,prezența lui,ele sunt dependența mea.Aiden e drogul meu!Da aşa e!Aiden Black e drogul meu!
-Te iubesc aşa de mult!şoptesc eu uşor la urechea iubitului meu.
-Ah,iubito,eu nu te iubesc.Eu te ador!Sunt nebun după tine!Fără tine,sunt ca o floare fără apă,ca o ploaie fără nori,ca fulgerul fără tunet!Exact,sunt nimic fără tine!spune Aiden în fimp ce mă întoarce pentru a mă săruta.
-Să nu mă părăseşti niciodată!Să nu mă laşi să duc dorul parfumului tău vreodată!spun eu prin sărut.
-Nici nu am de gând!Ce-am găsit,al meu să fie!spune el pervers.Bine, acum o să te las,doar de data asta,pentru că mor de foame!

După ce am mâncat împreună pui la cuptor cu salată,eu am mers în camera mea pentru a-mi pune telefonul la încărcat.Nici nu l-am simțit pe Aiden venind în spatele meu.M-a întors cu fața spre el şi m-a luat pe sus,lipindu-mă de perete.Ne sărutam cu foc,din nou ne era sete de noi.Du îmi plimbam mâinile pe spatele mare al iubitului meu,în timp ce el cerceta fiecare centimetru de piele de pe corpul meu.
-A-Aiden...gem eu.
-Shhh...spune el sărutându-mă pe gât.
Mi-a lăsat nişte semne de toată frumusețea,dar eu le adoram.Adoram să fiu a lui,să fiu răsfățată de atingerile lui,de respirația lui...de existența lui.

Încet-încet,Aiden şi-a pus mâinile pe talia mea,plimbându-se pe sub tricoul meu.Mă mângâia pe spate,făcându-mi pielea de găină...îmi doream asta la fel de mult ca el.

Şi am decis să îi arăt asta,încercând să mă apropii de pat,în timp ce valsam armonic.Fiecare secundă fără sărutul lui era un blestem,iar fiecare atingere devenea o binecuvântare.Acum ne rostogoleam în patul meu cel uriaş,până când am ajuns deasupra lui.
-Ştii Demonule,am început să mă plictisesc să îți spun că sunt cu un pas înaintea ta!spun eu făcând desene imaginare pe abdomenul lui.
-Dar acum?spune el punându-se deasupra mea.Acum ce mai spui?
-Spun că te vreau.Te vreau doar pentru mine,spun eu zdrobindu-mi buzele de ale lui.
-M-ai avut dintodeauna,iubire,spune el dându-mi pantalonii jos.

Acum eram doar în lenjerie intimă,căci şi tricoul a zburat liber ca pasărea cerului.Şi el era în boxeri.Acum eram piele pe piele.Îmi venea să plâng de fericire,dar eram secată de lacrimi.A început să mă sărute animalic,coborând spre abdomenul meu.Se juca cu emoțiile mele!Dar am decis să mă joc şi eu!Îl sărutam pe gât,senzual,coborând încet pe pătrățele lui ce ieşeau îm evidență.Îi generam o plăcere de nedescris,asta se vedea pe fața lui.
Mi-a dat şi lenjeria imtimă jos....eu simțeam cum roşesc.
-Nu ai de ce să te ruşinezi,iubire,eşti numai a mea!spune el sărutându-mi abdomenul.
Ei..şi după asta...ştiți ce a urmat.Am  devenit a lui.Pe veci,mergând pe calea plăcerii absolute.După punctul culminant,am căzut fericiți pe perne,acoperindu-ne cu cearceaful meu moale,căzând în lumea viselor.
-Vise plăcute,micuta mea!spune Aiden sărutându-mă pe frunte.
-Somn uşor,iubitule!spun eu punându-mi capul pe pieptul lui.

Şi uite aşa,au avut şi prima lor seară împreună!Dragilor,e prima dată când povestesc aşa ceva,deci să ignorați exprimarea proastă...
Țin totuşi să vă mulțumesc,din nou,pentru că sunteți alături de mine,şi pentru #59 în Ficțiune Adolescenți!
Nu uitați să lăsați comentarii cu păreri despre capitol,şi să împărțiți peste tot curcubeie şi zâmbete!Vă pup pisoilor!💞💞❤

Suntem Cel Mai Mare Clișeu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum