Capitolul 6-Aventuri în Londra Partea 1

1.9K 67 13
                                    

Perspectiva Leylei:

Cât mi-am făcut un mic bagaj,l-am rugat pe Mike să-mi facă rost de un bilet de avion spre Londra.Aveam de gând să pornesc cu primul zbor.Înainte să plec,am coborât să îl caut pe Josh,care,era afară.

Înainte să plec,am coborât să îl caut pe Josh,care,era afară

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stând sprijinit de o nouă maşină,alături de Aiden.
-Nouă achiziție,huh?spun eu privind maşina de un roşu aprins.
-Da,surioară!O ador!spuse el entuziasmat.
-Da....mai ales costumul de puşcăriaş!Este minunat!Îți vine de minune!spune Aiden rânjind.
-Wow,spun eu.Nu îmi vine să cred că domnul"bad boy" s-a îmbrăcat în trening!Asta e de notat în calendar!
-Văd că cineva nu îşi poate lua ochii de pe mine azi!murmură Aiden cu o privire şireată.
-Păi,ce pot să zic?Eşti o minune de băiat,iepuraş!spun eu ciupindu-i obrajii ca o bunicuță.(mă amuză să îl văd aşa supărat)
Aiden murmură ceva,probabil o înjurătură,dar nu l-am băgat în seamă.Trebuia să îl anunț pe Josh de plecarea mea.
-Josh,trebuie să vorbim.Hai puțin în casă,te rog,îi zic eu precaută.
-Ok,puf(ăsta e alintul lui Josh pentru Leyla,puf...de la pufarină sau pufulete)
-Eu,...trebuie să plec urgent în Londra,la ai noştri.A intervenit o problemă şi na....înțelegi tu.
-Şi trebuie să vin şi eu?spune el cumva plictisit.
-Nu Josh,spun eu.Cum ție nu îți plac lucrurile de genul acesta,mă ocup eu,tu doar stai aici şi ai grijă de "ştii tu ce"alături de Mike,ok
-Da puf,spune el îmbrățişându-mă.Doar,ai grijă,da?
-Da,frățioare.Şi mai am ceva de zis:nu îl atinge pe Leo,ok?Dacă o să îl atingi,până şi din greşeală,o să ştiu,şi o să dai de belele!(Leo e maşinuța mea răsfățată de curse.Ce,toată lumea îşi botează maşinile,nu mă judecați!)
-Bine,fie.Hai să aducem bagajele,te duc eu la aeroport.
-Ok.

Am urcat în Jess(maşina fratelui meu,a vrut şi el o poreclă,ce să-i faci...ce face omul face şi maimuța)şi am ajuns repede la aeroport.Acolo Mike şi Sarah mă aşteptau pentru s-şi lua rămas-bun.În scurt timp am urcat în avion şi am pornit.

Pe drum am preferat să citesc ultima carte din seria Harry Potter:Harry Potter and the cursed child(şi da,am luat-o în engleză pentru a mă obişnui cu accentul şi lucruri de genul)

La aterizare,am chemat un taxi care să mă ducă la casa din Londra.Odată ajunsă mi-am dat seama că este neschimbată.La fel de primitoare ca în amintirile mele.

La fel de primitoare ca în amintirile mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Suntem Cel Mai Mare Clișeu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum