"Heii perempuan kau jangan nak lari dari aku !" jerit Azad sambil mengejar Zahra. Zahra memperlajukan lagi setiap langkahnya . Dia tidak mahu menjadi mangsa rogol Azad.
Tiba-tiba....
"Argghhhhhh!!!". Jerit Zahra sekuat hati apabila kereta BMW dihadapannya.
Nak tercabut jantung Aryan Marquez bila seorang wanita tiba-tiba sahaja muncul dihadapan keretanya. Nasib baik dia sempat tekan brek! Aryan terus membuka tingkap keretanya.
"Hei ! perempuan kau nak mati ke hah ? Dah malam-malam buta macam ni kau nak merayap ke mana ? Dah Tepi!". Tegas Aryan kepada Zahra . Nasib baik tak terjadi apa-apa , kalau tak masuk kes polis.
Zahra terus mendekati kereta itu. Dia memegang lengan Aryan ingin meminta tolong. "Encik tolong saya! tolong Encik saya takutt . Saya nak kena rogol . Please ! tolong saya. Saya merayu sangat-sangat. Selamatkan saya Encik". rayu Zahra sambil menangis teresak-esak meminta pertolongan Aryan.
Azad melihat seorang lelaki sedang keluar dari kereta mewah itu. Dia terus membatalkan niatnya untuk merogol Zahra. "Oh.. kau dah jumpa hero ye Zahra. Tak apa , selagi kau tak jatuh ke tangan aku. Aku takkan biarkan hidup kau selamat". Azad terus menumbuk dinding yang berdekatan disitu lalu pergi.
"you fikir you tu siapa hah? you tau tak I hampir langgar you". Tegas Aryan kepada gadis yang sedang menangis teresak-esak.
"Encik please . Tolong saya . Saya takutt .. tolong.." merayu Zahra meminta simpati daripada lelaki yang bersifat ego ini.
"You nak i selamatkan you?". Tanya Aryan Marquez yang tampan itu kepada Nur Azzahra. Dia hanya menggangguk. Dia berasa sangat takut jika Azad dapat mencarinya. Dia menyesal kerana cepat mempercayai lelaki yang baru dikenali. Dia berharap lelaki yang dihadapannya ini dapat menolongnya. Tetiba Aryan berasa kasihan pula dengan Zahra tak sanggup pula tinggalkan dia sorang-sorang keadaan malam macam ni.
"Dah ! masuk dalam kereta". arah Aryan sambil menjeling kepada Zahra.
"Terima kasih Encik". Kata Zahra sebelum membuka pintu kereta itu.
"Hmmm..". Balas Aryan.
Aryan dan Zahra hanya berdiam diri sahaja di dalam kereta . Aryan tidak jemu memandang tubuh Zahra . Cantik sungguh gadis ni , boleh try ni . desis hati Aryan Marquez.
Zahra masih lagi dalam tangisan yang tak henti-henti. Aryan ingin memulakan perbualannya dengan Zahra. Tetapi Zahra masih lagi dalam keadaan yang gementar.
"Awak.. tolong jangan tipu saya. Saya betul-betul minta pertolongan dari awak. Please jangan jadi macam Azad." kata Zahra memecah kesunyian di dalam kereta daritadi. Aryan terus tekan brek keretanya.
"Azad? siapa tu? wait ! lelaki yang nak rogol awak?". Jawab Aryan sambil memberhentikan keretanya. Zahra terus memandang Aryan. Hensemnya mamat ni mesti dia ada kacukan . Desis hati Nur Azzahra ketika memandang Aryan yang segak itu.
"Eh kenapa you berhenti?" tanya Zahra sambil memandang wajah Aryan.
"Bukan urusan you . So, Azad tu lah yang nak rosakkan you?". Kata Aryan memandang ke dalam mata Zahra.
"Yaa". balas Zahra terus mengalihkan pandangannya kehadapan.
"Okey". Aryan teruskan memandu setelah mendengar jawapan dari Zahra.
YOU ARE READING
Kasih Nur Azzahra
Romance"Arghhh!!! sakitt ! sakitt sangat!" mengalir air mata yang membasahi pipi mulusnya. "Sikit je lagi sayang. Sayang tahan ye. I selalu berada disisi you. itu janji I". Ujarnya yang penuh keyakinan. Tangisan bergema didalam bilik .. nak tahu kisah se...