Bab 3

27.2K 143 21
                                    

Nur Azzahra berhenti berlari lalu dia mencari nafas baru. Zahra terus bersandar di bawah pokok besar itu. Penat sangat dia berlari untuk melepaskan diri daripada lelaki tak guna tu. Dia berharap tak berjumpa lagi dengan Aryan or Azad .

Tiba-tiba dari belakang ..

"Ohh Kat sini kau eh . Berani kau ingkar arahan aku ye perempuan . Sekali aku dah ckap kau tu aku punya. aku punyalah! aku yang kutip kaulah sial . kau tak erti syukur ke Nur Azzahra". ujar Aryan dengan tegas sambil menarik rambut Zahra.

"Argh! Sakit ! Aryan lepaskan rambut I . Sakit Aryan. You buat I tersiksa lah . Arghh!!". jawap Zahra yang kesakitan.

"Oh Sakit ye ? tersiksa? Ni baru sikit tau! Dah jom ikut aku . jangan banyak songeh". Arah Aryan kepada Zahra . Rambut Zahra masih lagi dalam genggamannya. Sampai sahaja di kelab itu. Aryan terus melepaskan rambut Zahra dan dia memanggil pemilik kelab itu.

"Bro i nak you jaga perempuan ni , I nak pergi toilet jap. Jangan sampai dia lari . Eh Zahra kau dengar ye kalau kau sampai lari sekali lagi . Kau siap!". Kata Aryan kepada Zahra sambil menjeling melihat muka Zahra yang mengoda itu . Ramon memegang lengan Zahra untuk menahannya agar tidak melarikan diri.

beberapa minit kemudian ..

Selesai sahaja Aryan dari toilet . Dia melihat wajah putih mulus Zahra dari jauh . Lawa juga zahra ni , Desis hati Aryan. Dia terus menuju ke arah Zahra dan Ramon. Aryan melemparkan senyuman senget kepada Zahra . Zahra hanya menjeling tajam melihat lelaki dihadapannya. Menyampah sungguh!

"Sombongnya kau Zahra. Senyuman aku pun kau tak balas . Kau ingat ye Zahra kalau kau lari lagi dari aku , aku tak teragak-agak musnahkan hidup kau. Kau faham tak ! kau tu hak aku sekarang ni.". marah Aryan meninggikan suaranya kepada Zahra. Terhentak Zahra mendengar jeritan kuat Aryan yang tak guna tu. Zahra hanya menitiskan air mata. Sakit rasanya diperlakukan seperti tiada perasaan. Mahu saja dia ludah muka Aryan tu. Betul-betul menyakitkan hati.

"Broo siapa awek ni? tak baik tau kau tengking-tengking dia macam tu . Siap ugut dia pula tu." tanya Ramon kepada Aryan yang ingin tahu.

"Dia ni Zahra , perempuan yang aku kutip di tepi jalanan kononnya ada orang nak rogol dia . So apa lagi I kutiplah. But the way , dia memang patut dilayan macam ni . Siapa suruh tak dengar cakap . benda kecil bodoh macam tu pun susah nak dengar. Dasar orang kampung!". jawab Aryan kepada soalan Ramon. Ramon hanya mendengar dengan teliti.

"Untung you kutip perempuan cantik macam ni Aryan?". tanya Ramon sambil menyentuh-yentuh lengan dan pipi Zahra. Zahra hanya mampu menepis tangan seakan bervirus tu.

"Yess ! sangat untung . betul tak Zahra?" Jawab Aryan selamba sambil memegang dagu Zahra.

Zahra hanya menepis . Rasa jijik apabila lelaki menyentuhnya.

"Eh Aryan kau cakap baik-baik sikit eh . Aku bukan hak kau lah! kau fikir kau siapa!" marah Zahra sambil menjerit ke arah Aryan.

Panggg !!

Satu tamparan hinggap dipipi mulus seorang perempuan . "Berani kau tengking aku ! hei perempuan kau dengar sini eh tiada siapa yang boleh tengking-tengking aku! termasuk kau . Faham!" Sakit hati Aryan apabila Zahra berani menengkingnya.

Zahra hanya menahan sakit setelah satu tamparan yang kuat hinggap dipipinya. Tak guna betul Aryan ni !

"Ramon ada bilik kosong tak?" tanya Aryan .

"Kau nak buat apa?" jawab Ramon.

Aryan terus membisik sesuatu ke telinga Ramon dan mereka ketawa terbahak-bahak .

Zahra ketakutan . apalagi rancangan si Aryan tak guna ni. Dia menangis dan terus menangis .

" Pastikan berhasil Aryan Marquez . Mantap broo . Perghhh !!". ujar Ramon sambil menepuk-nepuk bahu Aryan. Aryan hanya tersenyum memandang Zahra.

Zahra terus menggelengkan kepalanya tanda tidak ingin di apa-apakan oleh Aryan . Dia terus menangis mengenangkan nasibnya yang bakal berlaku.

"Aryan please . Jangan buat aku macam ni Aryan. Aku tak nak!". Sambil menangis teresak-esak.

"Hei perempuan.  apa kena dengan kau ni hah! kau tak nak apa? Eish aku tak sukalah dengan perempuan banyak songeh ni". balasnya sambil mencekik leher Zahra.

Arhhh!

"Eh bro , agak-agaklah . kau gila ke nak jadi pembunuh". ujar Ramon yang telah meleraikan tangan Aryan dileher putih Zahra. Zahra hampir lagi kehilangan nafas.

"Relaks broo" ujar Ramon. Aryan terus membelakangi Zahra.

Terbatuk-batuk Zahra dibuatnya. Ramon berasa kasihan melihat gadis kampung itu yang tak berdosa menjadi mangsa Aryan.

Aryan hanya mengeluh panjang. Seakan menyesal perbuatannya yang baru saja mencekik leher Zahra.


Vote and komen 💕👻

Kasih Nur AzzahraWhere stories live. Discover now