3 gün önce
"Hayır Lins bunu kabul edemem. Eğer ona daha fazla yaklaşırsan bir şeylerin yanlış gittiğini anlayacaktır. Bence bir daha Vemos'a gelmemelisin .Biliyorsun o daha tam olarak kim olduğunu bilmiyor ve bunun için bana biraz daha zaman ver ona her şeyi bir prenses ve daha önemlisi bir 'Pembe İrisli' olduğunu anlatacağım." sözlerini bitirir bitirmez karşısındaki 23 yaşlarında uzun boylu, kumral saçlı, yapılı adam itiraz ederek "Hayır Leo ülkemiz, ırkımız tehlikede onu bir an önce eğitmeli ve bilegine götürmemiz lazım çok az zamanımız var .Hem daha prensesin atını bulmamız lazım bizi bilgine ancak o götürebilir ve belki prenses onun yerini biliyordur. " Leo derin bir nefes aldıktan sonra kabullenmiş bir yüz ifadesi ile karşılık verdi "Tamam Lins ona bu gece her şeyi anlatacağım peki ya bu gün dolunay var mı?"Lins endişeli bir şekilde cevap verdi "Önümüzdeki günlerde sadece 3 gün sonra var" ikili birbirlerine endişeyle ve sükunetle baktılar. Sessizliği Leo bozdu "Eğer dolunay 3 gün sonraysa beklemeliyiz. Aksi halde eğer dolunayda öğrenmez ise o kötü kalpli kara FAMİS gelip prensese her şeyi kendi çıkarlarına uygun bir şekilde anlatır ve bizi Jess ile karşı karşıya getirir. " "olamaz Leo Sophia gelip de kendisini prensesin annesi olarak tanıtmazsa Soytarı onu kandırıp Bilgin in yerini bulup ülkeye hükmeder ve prensesin kalbini söküp sonsuz yaşama sahip olur buda demek oluyor ki kötülük dünyaya hakim olacak "Bu acımasız gerçeklerden sonra Leo merakla sordu "Ama prensesin kalbini nasıl o soytarının kullanamayacağı bir hale getireceğiz?" Lins sıkıntılı nefes alarak yanıtladı "Eğer prensesin kalbi saf aşkı bulursa onu kalbi kötülükle savaşır ama saf aşk nedir?onu nasıl bulacağız? gibi soruların cevaplarını bilmiyorum bunu zamanla öğreneceğiz"ikili konuşmayı bitirdikten sonra karşılıklı oturdular dere kenarındaki kayalara. Ama bilmedikleri bir şey vardı ya saf aşkı zaten prensesin kalbinde çoktan taht kurmuş ise!işte bu tüm tahmin edilen sonları değiştirecek olan pahâ biçilemeyen bir cümle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH KORUYUCULARI #Saf Aşk#
FantasyBelki bir hikayeyi kurtarmak için sadece bir çift bakışa ihtiyacın vardır... #Kapak tasarımı @medusa_549'a aittir