Takže vstávaly jsme v šest, protože jsem zapomněla vypnout budík, byly jsme na mobilu a měly jsme snídani a teď čekám až se holky zbalí a pak je půjdeme odvést na tábor😭.
Je +🕥, vrátily jsme se s babičkou a měla bych vám to vysvětlit:
Je to takovej soutěžní tábor, kterej je vždycky po pouti, nikam se nejezdí, ale spí se tam a to ve stanech, takže jsem na jednu stranu ráda, že tam nejdu. Ale začalo to... asi tak prvního května, kdy jsem se dozvěděla o tom, že je nějaký tábor, Veru tam nechtěla, protože jsem měla přijet já a kdybych tam nešla, tak tam nechtěla ani ona. Někdy v půlce května, se mi Veru zmínila o tom, že tam jde a to mě naštvalo a tak jsem to ignorovala, pak mi to nějak potvrdila a já jsem se trochu naštvala, na konci května už byly holky pravděpodobně přihlášený a mě se Verča ptala, jestli tam jdu.
Na začátku června jsme si psaly a bavily jsme se o tom, nejdřív se mi tam nechtělo, ale pak jsem se s tím smířila. Jenže pak moje mamka zjistila, že tam nejdu, protože teta nevěděla, že tam budu, takže se ptala na místo a už nebylo😭.🕢 No, takže když jsme se vrátily, koukala jsem se na film, kreslila jsem si a po obědě taky. Asi ve čtyři jsme šly na zmrzlinu, hlavně že je dneska zima a včera bylo teplo, no a dneska měli otevřeno a včera ne😰. Pak jsme se šly zeptat tety, jestli by jsme mohly jít do zoo (kde teta pracuje) a zůstaly jsme tam chvíli. Teď si jdu dát ovesnou kaši.
🕙 Natáčela jsem musical.ly a kreslila jsem si, už půjdu spát😴.
Zítra buď půjdeme do zoo, nebo... se budu zase flákat.
ČTEŠ
Prázdninový deník
RandomKnížka je opravená, takže by tam neměly být chyby. Nic neslibuji. Taneční tábor, u babičky, natáčení videoklipu, znovu u babičky, dvakrát pouť, výlety, nebo jen tak doma... Moje super prázdniny. Je to moje 1. dokončená knížka💕.