Vstávala jsem v půl osmý, jedeme stanovat😊.
🕛 Hrála jsem Minecraft 😊 a jdeme na oběd.
🕒 Takže, byli jsme s bratrem sami doma a půjdeme nakoupit.
🕓 Koupili jsme si jídlo a pár věcí do školy.
Stan, spacáky, polštářky, oblečení, hygienu, vařič, kotlíky, lžíce, jídlo, karimatky, 100 000 lahví pití (z něčeho žít musíme XD) atd...
🕟 Ok, máme asi půl hodiny zpoždění 😶. Jsme nakufrovaní (bez kufrů😂) a vyjíždíme😊.
+ 🕔 wow, tak to bylo rychlejší, než jsem čekala😉, jdeme postavit stan.
🕠 Máme postavený stan, nachystané karimatky, rozdělaný spacáky...
Jsou tady s náma ještě moje 2 kamarádky s rodičema a další tři kluci plus ještě další dva kluci s holkou s rodičema, chceme spát s holkama v jednom stanu, ale ti musíme nejdřív přemluvit rodiče.🕡 Wow, ono už je dost pozdě, no bohužel jsme přijeli pozdě takže 😞. Blbly jsme s holkama po celým tomhle ubytovacím prostoru, pak Hanča přemluvila Martina s Honzou, aby jsme šli do stanu a tam jsme hráli "zakázaný" hry 😂 určitě vám to dojde a teď půjdu s rodičema dodělat večeři.
🕘 Takže jsme uvařili těstoviny s omáčkou, nakonec jsme přemluvily rodiče, takže máme malej stan jenom pro sebe 😏. Byly jsme se přestěhovat, pak jsme se šli projít a popovídat si, jenže kluci nás vystrašili, Simču naštval brácha, takže jsme se s klukama domluvili a celou tu jejich (těžká matematika) pětici totálně zdemolovali, a vystrašili, že jsme dostali vynadáno jak něco, takže si ve stanu povídáme, hráli jsme karty a třeba nás nepošlou spát 😏😏 jenže má být zima takže asi padneme.
Snad se líbí ☺.
ČTEŠ
Prázdninový deník
RandomKnížka je opravená, takže by tam neměly být chyby. Nic neslibuji. Taneční tábor, u babičky, natáčení videoklipu, znovu u babičky, dvakrát pouť, výlety, nebo jen tak doma... Moje super prázdniny. Je to moje 1. dokončená knížka💕.