🕢 Vstávám a jdu na snídani.
🕚 Konečně jsme zbalení a vyrážíme do města.
🕦 Jsme u vily Tugendhat.
🕧 Byli jsme jen v zahradě, protože dovnitř si to musíte objednat čtyři měsíce dopředu a je to stejně ta prohlídka jako tato vila byla postavena v roce... a to mě ani bráchy nebere.
-🕐 Byli jsme v candy storu pro Jelly Beans a jedeme na Špilberk, kam se mi teda vůbec nechce, protože už bych nejraději byla u babičky 😭.
🕜 Brzo asi umřu vedrem, KONEČNĚ jsme dorazili do restaurace😰.
🕒 Sice na tom nejsem zas tak špatně, sedím na lavičce ve stínu, občas sem zavane i trošku studeného větru, jenže jsem sem vyšla, spalujícím vedrem, v černém tričku a ani tam nebyl stín, je minimálně čtyřicet stupňů a budu muset počkat na rodiče a dojít oklikama a horkýma ulicema, kde sem ještě nikdy nebyla a už vůbec to tam neznám dojít do pravděpodobně hodně rozpáleného auta.
To znamená, že jediný co mě teď zajímá, je, že chci být v autě, poslouchat hudbu a nechat se ovývat studeným vzduchem z rychle jedoucího auta, lepší by bylo, být už u babičky se sestřenkou, jíst zmrzlinu, nebo se točit na kolotoči, ta náročnější verze je plavat v bazénu se spoustou ledu a zmrzlinovým pohárem v ruce, to ale můžu rovnou vyřadit, teď jsem si malinko odpočinula, takže půjdu donutit rodiče, aby mi koupili nanuk a už jsme konečně jeli, protože stejně nestíháme😡.🕓 KONEČNĚ jsme v autě, na cestě.
🕔 Přestávka na benzině.
-🕕 Měli jsme zmrzlinu a já si dala čokoládu, za chvíli by jsme tam měli být.
+🕕 Dorazili jsme.
🕤 Byli jsme na hřišti a blbly jsme, budeme hrát hru a pak možná půjdeme spát.
ČTEŠ
Prázdninový deník
AcakKnížka je opravená, takže by tam neměly být chyby. Nic neslibuji. Taneční tábor, u babičky, natáčení videoklipu, znovu u babičky, dvakrát pouť, výlety, nebo jen tak doma... Moje super prázdniny. Je to moje 1. dokončená knížka💕.