21.8.

22 2 2
                                    

Do půl osmý jsem se převalovala, protože jsem se chtěla vyspat a vstávala jsem až v devět 🙅.

🕛 Kreslila jsem si, dodělávala jsem dárek pro Candy a čuměla jsem na videa.

🕧 Jsem po obědě, času mám dost.

🕐 Tak ne!!! Doprčic, byla jsem na mobilu a spletla jsem si čas, přišla mamka a ptala jsem se proč nejdu, že jsem ještě tady, uvědomila jsem si, že už jsem měla být na cestě!!!

Všechno jsem vypla a běžela jsem do prádelny pro legíny, na které jsem zapomněla, bylo mi jedno, že nebyly suchý, ale vzala jsem si je, popadla jsem dárek, mobil, tašku klíče, bundu a už jsem byla před domem, rychlostí blesku jsem proběhla přes dva bloky ke škole, kde už čekala Candy, s její mamkou, s Džigy a s Nikčou.

Nejdřív jsme si zajely na zmrzlinu 🍦, pak jsme dojely na louku, roztáhly jsme deku a chvíli jsme si jenom povídaly, pak jsme si vytáhly hru: máte... mluvící ovladač a barevný... něco s číslama, ovladač řekne, co musíte zmáčknout a mačkáte tak dlouho dokud to nezkazíte, zní to jednoduše, ale není a navíc vám to počítá čas a potom ještě jedna hra, na paměť, takže - řekne to: „červená, začni" vy zmáčknete; „červená, oranžová, začni" a vždycky to něco přidá, dokud to nezkazíte, je to taky na čas.

Trvalo to... chvíli (nwm) a dohrály jsme, házely jsme frisbíčkem (fakt netušim, jak se to píše) Džigy (🐕), pak jsme hrály... ee... Prahu v kostce: máte kartičky s textem a s obrázky, jsou tam i jiný témata, třeba... zvířata, no a máte na to čas (asi půl minuty) a musíte si zapamatovat, co na tom obrázku je, pak hodíte kostkou a podle toho, co vám padne máte otázku, na kterou máte odpovědět (ne asi jí máte napsat) a pokud odpovíte správně, máte bod a když ne tak ho... nemáte (překvapivě😂).

Pak jsme dělali blbosti na houpačce a...td. Ještě jsme hrály zem je láva (apod.), Niky dělala gymnastiku, řvali jsme na sebe s Candy přes celou louku a dělali jsme blbosti (pochopí retardi) a daly jsme Candy dárky.

Asi v... půl pátý mě přivezly domů a já... jsem se začala nudit, ne, ne, šla jsem hrát minecraft®, nudila jsem se až pak...

Má to už asi 400 slov, takže to zakončim.

Zítra máme v plánu jít lízt na skálu.

Tak a ještě, až se bude candy_cattie nudit, prosím jí, aby mě opravila, napsala ty názvy her atd... Teda jesti se jí bude chtít... do komentářů.

Prázdninový deníkKde žijí příběhy. Začni objevovat