Asi ve tři jsem uslyšela nějakou ránu, která mě vzbudila, holky spaly, nevím co to bylo, ale byla jsem unavená, tak jsem to neřešila, přetočila jsem se, pršelo, po chvilce jsem zavřela oči a už mě nic nerušilo.
Před sedmou jsem se asi po hodině převalování konečně vzbudila, Simča byla na mobilu a Hani byla ještě tuhá, opatrně jsem vylezla ze spacáku, abych jí nevzbudila, vzala jsem si deku a přelezla jsem přes Hani k Simče, vypla mobil, lehla jsem si vedle ní a začali jsme si povídat. Po chvilce jsme vymysleli, že klukům oplatíme, to jak nás vystrašili, takže je vzbudíme 😂😏😂.
Takže, jsme se převlékly do kalhot a vzaly jsme si mikiny, pak jsme vzbudily Hani, jenže ta s náma jít nechtěla😢.
Vyšli jsme ze stanu, (kluci měli naprosto miniaturní stan, který byl daleko od dospělích, takže dost pravděpodobně byli dlouho vzhůru) došly jsme potichoučku k nim a chvíli poslouchaly, nic = super, ještě spali. Došli jsme do našeho stanu a museli jsme vymyslet, čí vezmeme mobil, Hanči, myslela Simča, chvíli jsme se hádaly, až se Hani zvedla a podala nám její náhradní mobil o kterém kluci nevěděli, až pak jsem to pochopila, se Simčou jsme nastavily budík za 15 minut a daly tam hrozně nahlas metalovou písničku. Vylezly jsme ze stanu a proplížily jsme se přes kemp a opatrně jsme rozepnuly zip, hlavy měli napravo, což byla výhoda, takže jsem ten mobil opatrně vsunula přes Martinův polštář až mezi ně, trošku jsem pozapnula a opatrně jsme šly pod altán a Simča běžela do stanu pro nějaké brambůrky, chvíli jsme si povídali a pak jsme čekaly až zazvoní budík, pak se ozvalo bum! a začala hrát písnička, kluci začali nadávat a my jsme začaly zdrhat do stanu.
V osm nás přišli "vzbudit" my jsme musely odlákat kluky, šly jsme já se Simčou, že mají jít na snídani, Hani si došla pro mobil a daly jsme si i my snídani, pak jsme byly s holkama chvíli ve stanu a my musíme jet už brzo domů 😞 takže jsme zabalili stan a v devět odjíždíme.
🕘 Jsme doma.
🕧 Byla jsem na PC a jdeme na oběd.
KONEČNĚ budu sama doma!!!
Yeah🕒 Natáčela jsem musical.ly atd.
🕓 A teď jsem hrála Minecraft ®.
🕟 Přišel kamarád.
🕖 Nechce se mi to rozepisovat, takže jsem si udělala máslový ležák 😋 (Caroline02 - jen potterhead uvidí), pak jsme udělali pizza chlebíčky a pak se kluci provokovali, takže mi to bylo jedno...
🕘 No měla jsem večeři a jdu spát.
Tak jo, omlouvám se, že to vychází až dneska, protože se mi smazal odstavec a nešel obnovit a to mě naštvalo. A ještě, hodlám to dotáhnout do 3.9. kdy máme v podstatě ještě prázdniny, ale jelikož jsem dělala poslední týden školy, tak kdyby jste nááhodou chtěli, tak můžu napsat i první týden.
ČTEŠ
Prázdninový deník
De TodoKnížka je opravená, takže by tam neměly být chyby. Nic neslibuji. Taneční tábor, u babičky, natáčení videoklipu, znovu u babičky, dvakrát pouť, výlety, nebo jen tak doma... Moje super prázdniny. Je to moje 1. dokončená knížka💕.