JeeJ🙌 dostala jsem se až na konec.
Popravdě... jsem netušila že dojdu až sem, ale psát na mobilu je asi snažší, než si sebou všude tahat deník a zapisovat to.
No, už zase ta škola 😭😭 ale, zkuste na tom najít něco pozitivního tak třeba... spolužáky za mě 🆗 já mám v pohodě třídu, ale u každýho to tak nemusí být... no, co třeba... obědy 😔 fajn, ty jsou většinou spíš na blití... a co třeba váš... oblíbený učitel!! Ne, ne to asi ne, tak... tak... můžete chodit třeba na kroužky!! No, za mě dobrý, ale někoho to třeba nebaví, takže myslete na... na... na... to, že se tomu stejně nevyhnete😭, ale... pořád je to jenom škola a je to lepší než třeba jednosměrná letenka do... Sýrie.
Dál... chci říct, že asi většině z vás už došlo, že to byli prostě moje prázdniny, chápu, že to ne všechny úplně zajímá, takže chci, abyste věděli, že to píšu hlavně pro sebe, jak jsem říkala na začátku. I tak jsem se snažila dát tam nějaký děj, jako třeba ztracené mobily, nebo stanování a taky jsem si občas vymýšlela, jako třeba bazény, nebo stanování (protože já jsem poslední dva týdny seděla doma).
A poslední věc: pokud by se vám ten příběh líbil a chtěli byste nějaké pokračování, nebo tak, tak budu STRAŠNĚ moc ráda, když to sdílíte, přidáte do seznamů čtení atd. A nakonec bych chtěla poděkovat candy_cattie (ten retard z tábora), která psala komentáře a hlasovala, jak to šlo a Lucieruzickova5 taky docela hlasovala a četla... takže díky holky (doufám 😅).
Jo a málem bych zapomněla poděkovat, za 100 hvězdiček (asi vám to nepřipadá tolik, ale pro mě je to úspěch). A skoro 700 přečtení (wow).
No a to je tedy všechno a... (vymýšlím pozdrav)...
Nejhorší pozdrav v historii Wattpadu:⭐ Stop dreaming ❌ start doing ⭐
✨Šagi✨
ČTEŠ
Prázdninový deník
De TodoKnížka je opravená, takže by tam neměly být chyby. Nic neslibuji. Taneční tábor, u babičky, natáčení videoklipu, znovu u babičky, dvakrát pouť, výlety, nebo jen tak doma... Moje super prázdniny. Je to moje 1. dokončená knížka💕.