3.prosím ne...

6K 148 17
                                    

Chtěla bych být zvěrolékařka a jsem panna..." řekla jsem skoro neslyšně, ale podle jeho výrazu  poznat, že mě slyšel.

,,tak to bych nečekal, že taková kráska jako ty bude ještě panna..." sklopila jsem zrak, ale on mi hned zvedl hlavu tak, abych se mu koukala do očí. Najednou mě políbil a já musela spolupracovat, jinak by to nedopadlo dobře... Po chvilce se odtáhl a já využila situace. ,,a vůbec já o vás nic nevím... Ani jméno... O mě už toho víte dost." ,,ach, promiň. Jmenuji se Jack Runder a je mi 23 let. Jak víš dělám u mafie. Mám rad psy, rudou barvu a byl jsem vychován tvrdou výchovou, tudíž nejsem jemný na ženy ani na jiný lidi. Takže bych ti radil mě nenaštvat." tak to jsem čekala. Mafián co vypadá elegantně a přitom je to hajzl, co mlátí a znasilňuje vlastní ženu. Doufám, že tomuto se vyvarujeme....

,,už mohu odejít do svého pokoje?" pořád mě držel dost silně za pas, abych mu nezdrhla. Koukla jsem se na hodiny. Už bylo osm. Touhle dobou jsem si doma volala s Lili na skypu... ,,běž zatím, já za tebou potom přijdu" ne prosím jen ne to... Chci se od něj držet co nejdál a ne mu dělat děvku. Budu se nějak bránit. Nechci aby mě nějak  obtěžoval.

Rychle jsem se zvedla a odešla do 'svého' pokoje. Tam jsem se zamkla a šla si dát sprchu. Udivovalo mě, že tu je klíč, ale i tak jsem ho použila. Asi po 10 minutách jsem vyšla z koupelny už čistá a chtěla jsem si zavolat s Lili. Ale jaksi mi nedošlo, že tu s sebou nic nemám. Takže si s ní nemám jak zavolat. ,,a sakra... Já ji nezavolala, že jsem dorazila domů. Teď budu doufat, že se to dostane aspoň k rodičům. Snad je o tomto aspoň informoval a ví kde teď jsem aspoň oni."

Ahoj dneska je to jenom takový krátký než ostatní, asi o půlku... Protože jsem na táboře a nemám moc čas, ale dneska jsou návštěvy, takže jsem si našla na vás čas.
Vaše ×niXiko×💙😍

V zajetí mafieKde žijí příběhy. Začni objevovat