15. jsem zpět..

4.1K 115 21
                                    

,,vrátil jsem se dřív. Nemohl jsem to tam vydržet. A teď už vstávej, jde se na snídani" 

,,dobře" koukla jsem se na hodiny. Bylo teprve osm hodin.

Neochotně jsem vstala a šla si pro věci, které leželi na židli. Mini kraťásky a tílko.. Super.. Hned jak jsem se oblékla, tak jsem se vydala dolů za Jackem. Už měl v ruce tu svoji ranní kávu. Jen jsem si přisedla a popřála mu dobrou chuť.

Celou snídani jsme byli oba dva v tichosti. On si četl a já si vychutnávala svoje lívance, které jsem si poručila. Bylo to divný tady jen tak sedět a nepovídat si s ním. Najednou do jídelny přišel Daniel. Jen jsem ho pozdravila a on si k nám přisedl. Začal se bavit s Jackem a já tam jenom seděla a čekala, co se bude dít.

Po asi deseti minutách se Jack konečně zvedl a mě vzal za ruku. Šli jsem do jeho ložnice. Začala jsem mít špatný pocit, že toto neskončí dobře. ,,mám na tebe chuť, krásko~" zavrněl mi do ucha.

Tělo se mi chvělo vzrušením, ale i strachem.. Najednou mě začal líbat. Líbal mě tak dravě a s chtíčem. Skoro hned jsem se zapojila. Zajel mi rukou pod kraťase a zmáčkl mi zadek. Vyjekla jsem do polibku a on se jen usmál. Pohodil mě na postel a začal mě znovu líbat. Svlékl mi tričko a podprsenku. Hned si začal hrát s mými prsy. Mačkal je, kousal, cucal.. Když ho omrzely tak si začal dělat cestičku dolů. Sundal ze mě zbytek oblečení co jsem na sobě měla a hned do mě strčil dva prsty. Prohla jsem se v zádech... Bylo to jinačí než prvně. Ale to se hned změnilo.. Vyndal ze mě prsty a nahradil je svým kamarádem. Prirazil silně a ani nečekal az si zvyknu. Začal prostě prirazet a bylo mu jedno, že mě to bolí.

Když se konečně udělal, hodil po mě peřinu a odešel do šatny. Po chvilce se vrátil a přišel ke mě. Odendal ze mě perinu a sklonil se k mé jeskyňce. Vzal to co si donesl a začal mi to strkat dovnitř. Bylo to divný, ale i celkem příjemný. ,, teď v sobě máš venušiny kuličky. Nesmíš je za žádnou cenu vyndat bez mého svolení. Ted se jdi umýt" když jsem se zvedla, pocítila jsem divný tlak v podbřišku. Bylo to příjemný.

V zajetí mafieKde žijí příběhy. Začni objevovat