20.

2.1K 56 0
                                    

Odnesu Roxyho do pokoje a zkusím k najít Daniela a zeptat se ho. Do večeře mám ještě hodinu čas.

Když vyjdu schody tak z pracovny vyjde naštvaný Jack. Jen mu uhnu a na nic se radši neodvážím ptát. Položilm Roxyho na zem a ten okolo mě začne poskakovat. Asi si dneska půjdu něco přečíst.

Knihovna je tady dost velká. Vemu si knihu co jsem si koupila a jdu s ní do ložnice. Čtu si asi půl hodiny, ale stejně se nudím. Chtělo by to nějakou společnost, jít ven nebo tak něco. Půjdu se podívat zda už není večeře a rovnou tam zůstanu.

,,dáte si něco paní?" Hm dala bych si capucino, už jsem ho dlouho neměla..

,,ano, dám si capucino prosím, děkuji" služebná mi začne dělat capucino a já koukám všude kde můžu zda tam není Jack nebo Daniel.

,,děkuji" mňam, tohle mi chybělo. Popíjím si capucino a najedou si ke stolu sedne Jack, celej od krve s lehkými ranami na rukou a obličeji. Nevím zda na to reagovat nebo ne. Přece jen ale moje zvědavost vyhraje.

,,co se stalo?"

,,nic, jen malý konflikt s jednou mafii. Ale už je o ně postaráno" řekl to tak chladně až mi z toho sjel mráz po zádech. Služebná nám donese večeři a já beze slova začnu jíst. Po večeři se Jack zvedá a já s ním.

,,nechceš to ošetřit?"

,,přijď do koupelny" to jediný mi řekne a odejde ještě do jeho pracovny. Já se teda vydám do koupelny a začnu hledat potřebný věci. Do asi pěti minut se u mě objevý Jack. Sundá si triko a sedne si na stoličku.

,,bude to štípat.." koukne na mě jak na vraha a nechá se ošetřit. Celou tu dobu je sticha a nic neříká. Má kamennou tvář. V tichosti mu vše zalepím a zavážu a poklidím po sobě. Jack si svléknr zbytek oblečení a zapne si vanu.

Odvrátím radši zrak od jeho nádherného těla a chci jít do pokoje za Roxym. Ale on mě chytne za zápěstí. Podívám se na něj. Přitáhne si mě k sobě do drsného a dravého polibku. Začnu mu to hned oplácet. Svlékne ze mě oblečení a opře mě o umyvadlo. Od rtů se mi přesune na krk, kde mě začne kousat. Lehce to bolí a neřeším to do doby než cítím jak mi něco teče po krku. On mi prokousl krk. Přesune se zpátky nahoru a rukama začne jezdit po mých bokách. Veme mě za prdel a vyhoupne si mě nahoru. Cítím jeho chloubu na stehnu. Bojím se. Vím, že nemá vůbec dobrou náladu.
Najednou mě sundá, otočí a opře o umyvadlo. Ani ne za 3 sekundy je ve mě a tvrdě přiráží. Ze začátku je to skoro i příjemný, ale najednou mem to začne hodně bolet, ale on na to nereaguje. Cítím že mi teče krev po stehnech. On se udělá, vyleze ze mě, vezme mě do náruče a vleze se mnou do vany. Já se od něho snažím dostat pryč, ale on trvá na tom, že špinavá spát nepůjdu. Umyje mě, vypustí vanu, zvedne se a s ručníkem kolem pasu jde do pokoje. Já se s těžkostí zvednu z vany a snažím se aspoň trošku osušit.

Když se mi povede se osušit od toho nejhoršího, tak se došourám s bolestí do pokoje. Na posteli mám už připravenou noční košilku a kalhotky. Zatnu zuby a obleču se. Bolí to. Hodně. Ale s ním to ani nehne. Jediný co řekne je ,,zítra půjdeš k doktorce, prohlídne tě a dá něco na tu bolest" i když to říkal, tak to bylo chladný a bez zájmu. Lehla jsem si tedy na bok zády k němu a usnula.

V zajetí mafieKde žijí příběhy. Začni objevovat