,,Byl to úžasnej film. Musím říct, že jim to spolu strašně slušelo..." Lili se zase zasněla do toho filmu... Bože jak já ji miluju. Je to moje nejlepší kamarádka už od dětství a nikdy bych ji neopustila. Chodím spolu snad všude.
,,Jo byl to pěkný film..." ,,Promiň já zapomněla že ty si jeste neměla kluka a tak nevíš vůbec o čem to tu melu. Žejo?" byla to pravda vůbec jsem nevěděla o čem to zase mele. Nikdy jsem nic takovýho nezažila. Zatím. Ale snad jednou.
,,No tak trošku. Ale to nevadí jsem ráda, že se ti to líbilo." ,,Tak já už budu muset jít. Ahoj. V pondělí ve škole." ,,Jasně. Hezky se vyspi.." ještě mě obejmula a řekla ať ji pak až dorazim napíšu, že jsem doma. Když jsem se oddalovala od jejího domu, měla jsem pocit, že mě někdo sleduje. Zrychlila jsem krok. Najednou mě někdo chytl za ruku a píchl mně něco do ruky. Začala jsem usínat.
***
Vzbudila jsem se někde ve sklepě. Začala jsem se klepat. Byla mi zima. Neměla jsem boty a ruce jsem měla svázané a připoutané ke zdi. Chtěla jsem se zvednout, ale dělalo to strašný zvuk. Najednou jsem uslyšela klíče a odemykání dveří. Na chvilku jsem oslepla z toho světla, ale pak jsem si zvykla. Postava ke mě přišla a koukla se mi do očí. Byl to chlap. Vypadal jako hlídač.,,Šéfe!!? Je vzhůru." začala jsem sebou škubat a snažila jsem se mluvit, ale měla jsem v puse roubík takže to nešlo. Najednou mi přiletěla facka, že jsem se skoro dotkla i zdi vedle sebe. Strašně to bolelo.
,,Ale, ale... kdopak se nám tu probudil." Byl to vysoký pohledný muž kolem 20 let. Asi to byl jejich šéf. Sundal mi roubík a řekl ,,Tvůj otec mi dluží prachy. Ale nechtěl zaplatit. Tak jsem si od něj vzal tebe. Musím říct, že jsi vážně kus. Divil bych se kdyby si byla ještě pannou..." jen se na mě podíval a čekal. Neodpovídala jsem mu. Jen mě bolel zadek z tý tvrdý země. ,,Bolí mě prdel z tý tvrdý země. Nemohla bych dostat nějakou podložku?" jen se usmál a kývl na tu gorilu vedle něj. On se zvedl, odvázal mi ruce a vzal mě do nějakého pokoje. Byl rudý se spousty věcmi. Ani nevím co to je nebo na co to je a snad ani nechci vědět.
,,Tohle bude teď tvůj pokoj, pokud mě tvůj táta nezaplatí, tak si tě nechám." šibalsky se usmál. ,,Otec vám ty peníze nedá. Je to zazobanec." jen se usmál a pošeptal mě do ucha ,, to já vím, právě proto jsem si tě vzal k sobě, mám s tebou velký plány." pak se otočil a chtěl odejít, ale vrátil se. ,,Na večeři pro tebe někoho pošlu. Ujasníme si pravidla atd. Tamhle si vyber něco na sebe. Zatím se měj" když zavřel, chtěla jsem utéct ohknem nebo dveřma, ale oboje bylo zavřené.
ČTEŠ
V zajetí mafie
RomansaTento příběh již nepíšu. Začala jsem s ním před lety a teď již nepokračuji, protože není na čem, později ho nejspíš smažu :) Olivie byla úplně normální dívka, co žila normální život. Dokud se nedozvěděla, že její otec má dluhy s mafií a proto ji ne...