Došla jsem do koupelny a vlezla jsem si do sprchy. Na vanu jsem teď neměla náladu. Ve sprše jsem přemýšlela nad dneškem. Buď budu sedět někde u Jacka a nebo budu koukat na filmy. Mohla bych zkusit zase něco namalovat. Z mého přemýšlení mě vyrušil dotek na zádech.
,,krásko~ nechceš mi umýt tělo(?)" zavrněl mi do ucha Jack. Jen jsem se s houbou v ruce otočila a začala jsem mu umývat hruď. Měl ji nádherně svalnatou. Kdybych ho nenenáviděla, tak bych i slintala.. doumyla jsem mu tělo a pak on umyl to mé. Bylo to příjemné.
Vylezla jsem ze sprchy, vzala si svůj ručník a šla se obléct.Vzala jsem si klasickou sukni do pasu ve žluté barvě a k tomu bílé tílko s krajkou. Ani ne po pěti minutách vyšel z koupelny i Jack s ručníkem okolo pasu. ,,budu v pracovně si něco zařizovat, kdyby jsi nemco potřebovala, tak za dveřmi bude Daniel.." jen jsem kývla, že chápu a sedla si na postel.
,,Danieli?"
,,ano(?)"
,,nevíš zda tady má Jack nějaký stolní hry, karty a nebo třeba něco jako xbox?"
,,myslím si, že by se tu našel xbox. Chcete ho donést?"
,, určitě a nezahraješ si se mnou Danieli?"
,,zda mohu"
Jen jsem se usmála a nechala ho jít pro to. Je tu strašná nuda. Nemám mobil, notebook, prostě nic a Jack místo toho, aby se mi aspoň pokusil věnovat, tak si řeší nějaký papíry.. Chybí mi moje rodina. Kamarádi. Můj starý život..
*klepání*
,,jsem tu, stačí to jen zapojit a můžeme začít. Máte ráda auta Olivie? Nevěděl jsem co lepšího vzít.." ,, jasný v těch jsem expert!"
Daniel to šel zapojit a já se zatím usadila na koberci u postele. Hráli jsme celkem dlouho, dokud na nás nezaťukala služebná, že je oběd. Tak jsme vypli hru a šli dolů na jídlo. Cestou dolů jsem slyšela jak Jack řve u sebe v pracovně a věděla jsem hned, že to dobrý nebude.
Ahoj, nebudu se tady vymlouvat na to, že jsem neměla čas na to psát příběh. Prostě se mi nechtělo, ale dokopala jsem se k tomu abych vám napsala aspoň další kousek příběhu. Tak si to užijte
Vaše niXiko❤️
ČTEŠ
V zajetí mafie
RomanceTento příběh již nepíšu. Začala jsem s ním před lety a teď již nepokračuji, protože není na čem, později ho nejspíš smažu :) Olivie byla úplně normální dívka, co žila normální život. Dokud se nedozvěděla, že její otec má dluhy s mafií a proto ji ne...