Po chvilce přemýšlení a menších slz, jsem konečně usla...
Ráno jsem se vzbudila docela brzy. Jack tu samozřejmě nebyl... Na sobě jsem nic neměla a tak jsem si vzala svoji deku a šla do koupelny se umít a upravit. Pustila jsem na sebe teplou vodu a nechala ze sebe všechno smýt. Vyšla jsem ze sprchy a šla se trošku upravit. Na klasiku jsem si dala zase jen řasenku, stíny a korektor. Když jsem přišla do pokoje, měla jsem na posteli již připravený věci. Bylo tam volné tílko a sukně do pasu. Vzala jsem si to, vlasy si dala do drdolu a šla na snídani. Když jsem přišla dolu, tak mě hned jedna služebná vzkázala, že Jack bude celý 2 dny pryč a ať se ani nesnažím utéct. Jen jsem ji na to kývla a šla se nasnídat.
Při snídani jsem přemýšlela co tady budu dělat. Přece jenom nikdo tu není. Možná bych mohla jít ven. Je tam hezky. ,,jdu se podívat na zahradu, zavolejte mě až bude oběd" oznámila jsem to služebné a když jsem chtěla jít na zahradu tak mě zastavila nějaká jeho gorila. ,,dobrý den slečno, jsem váš bodyguard. Jmenuji se Daniel. Budu s vámi všude chodit a hlídat vás když tu pán nebude" to si dělá snad prdel ne... Já nemůžu mít ani vlastní soukromí ... ,,dobře, ráda tě poznávám Danieli, já jsem Olivie" super, tak teď se ho asi nezbavím.
Otevřela jsem dveře na zahradu a první co jsem viděla byl bazén. Ráda bych se šla opalovat, ale nechci se tady promenádovat. Ještě by mě mohl něco udělat. Stačil mi ten včerejšek s Jackem. Aspoň ze je teď na 2 dny pryč.
Omlouvám se že dlouho nebyla kapitola, ale byli vánoce a tak a nějak jsem neměla chuť psát když se blížilo to pololetí. Tady máte takovou kratší kapitolu.
Vaše niXiko❤
ČTEŠ
V zajetí mafie
Roman d'amourTento příběh již nepíšu. Začala jsem s ním před lety a teď již nepokračuji, protože není na čem, později ho nejspíš smažu :) Olivie byla úplně normální dívka, co žila normální život. Dokud se nedozvěděla, že její otec má dluhy s mafií a proto ji ne...