Část 4

102 1 0
                                    

Dneska jsem vstala ještě dříve než můj budík začal křičet. Koukla jsem se kolik je hodin 6:15. Slyšela jsem ze z dola rámus. Sešla jsem schody a táta tam dělal palačinky. Musela jsem se nad tím zasmát protože mu to vůbec nešlo. Šla jsem k němu do kuchyně. ,,Ahoj" řekla jsem a on se trochu vylekal ,,ježiši ahoj." ,,Hm příští týden je nějaký výlet asi na týden" řekla jsem jako kdyby to byla nepodstatná informace ,,jojo vím, už jsem to zaplatil. Hnedka jak jsem do školy volal tak mi to řekli a tak jsem to potom zaplatil." ,,Hmm super" šeptla jsem si. Nechci tam jet už jenom kvůli Zacka a Stylese. Vzala jsem si "trochu" nepovedené palačinky a polila si je čokoládou. Jedla jsem pomalu, měla jsem hodně času. Poté jsem se šla převléct a vyřešit hygienu. Pak jsem si vzala batoh a šla jsem.

Šla jsem na ulici a najednou vedle mě zastaví černé auto. Stáhne se okénko a tam nikdo jiný než Styles. ,,Nechceš svést?" řekl a vytvořil se mu úšklebek na tváři. ,,Ne to je dobrý děkuju" odpověděla jsem a pokračovala, on však jel vedle mě ,,nastup" řekl už trochu přísně a docela mě to vyděsilo tak jsem radši nastoupila. Jeli jsme docela pomalu a on svou rukou zabloudil na moje stehno. Rychle jsem mu tu ruku dala pryč ,,co to jako děláte? Víte ze to mužů brát jako obtěžování?" řekla jsem naštvaně. ,,Ale jako obtěžování to brát nebudeš babygirl." Zabočil do nějaké uličky a tam zastavil. Otočil se na mě se slovy ,,říkej mi daddy babydoll" řekl a blížil se ke mě. ,,Nebudu vám říkat daddy, znám tu hru a nehodlám se k ni snižovat a neříkejte mi babydoll a tak" řekla jsem naštvaněji. ,,Stejně jednou řekneš že chceš být mou babygirl" objevil se mu zase ten jeho úšklebek na obličeji. ,,Neřeknu nikdy" ,,tak tě donutím" řekl a nastartoval auto a dojeli jsme na zadní parkoviště kde zaparkoval a já rychle šla ať mě s nim nikdo nevidí.

Sarah jsem o tom radši nic neřekla, řekla jsem ji jenom co se stalo včera se Zackem. Pak se mě zeptala jestli s ni nezajdu odpoledne do kavárny. Samozřejmě že jsem řekla ano. Škola uběhla rychle a tím že jsme dnes na nic neměli Stylese tak jsem byla ráda. Zajímalo by mě co mělo znamenat to tak tě donutím.

Se Sarah jsme zašli do té kavárny já si objednala karamelové latte a ona skořicové latte. ,,Víš co Dylan má novou přítelkyni" ,,koho?" řekla jsem udiveně ,,hádej" ,,fakt nevím" nikdo mě nenapadal, Dylan je takový ten chytřejší a vůbec mi nesedí ze by měl přítelkyni jako je pěkný ale. ,,Je to Clare" řekla a upila trochu skořicového latte. ,,To vážně" řekla jsem překvapeně ,,ano." Zůstali jsme v kavárně ještě asi další 2 hodiny a pak jsem šla domů.

Zapla jsem si notebook. Nic nového, nikdo nic nepřidal. Koukla jsem se na mobil jedna nová zpráva. Neznámé číslo
Neznámé číslo: Řekni ano 😏

Já: Ne 😘

Bylo mi hned jasné kdo to napsal.

New girlKde žijí příběhy. Začni objevovat