Část 9

71 0 0
                                    

Budík mě probudil a já pomalu vztala z postele. Sešla jsem schody dolů a dala si něco na jídlo. Lucas se mi už strašně dlouho neozval... no stejně je to jedno. Ale byl strašně milý... no ale zase kdyby se mi ozval tak bych mu musela říct ze jsem se vyspala s Maxem.... no seru na to. Dojedla jsem snídani a šla se upravit do koupelny. Poté jsem si šla vybrat oblečení. Krajková černá podprsenka a na ní síťované triko s vyšitou růží, k tomu černé ryflové kraťasy. Došla jsem si pro batoh a šla se obout.

Ve škole jsem nepotkala Sarah, takže jsem to tam musela přežít sama. Všechny hodiny byly nudné... bez Sarah tady asi brzo umřu na nedostatek zábavy v těle.. Druhou hodinu jsme měli Harryho... vykládal tam ty svoje hovadiny, ale připomněl nám že zítra máme být v 8:30 před školou... Doprdele já zapomněla na ten výlet.. kurva! Kurva! Kurva! Já tam nechci! Nebudu tam s Harrym a ostatními.
,,Slečno Smithová, můžete mi zopakovat co jsem teď řekl?" řekl, začíná mě srát že si na mě takhle zasedl.. Idiot. ,,Že je sraz v 8:30 u školy" řekla jsem lhostejně a on ,,no dobře jen aby jste nezapomněla" objevil se mu úšklebek na tváři. Kurva já tam s ním nebudu! Po hodině jsem rychle běžela ke skříňce abych si vyměnila učebnice a šla do jiné třídy. U skříňky však stál Max. ,,Čau" řekl a já se na něj podívala ,,ehm čau?" řekla jsem a pořad jsem nevěřila ze je tady.. Myslela jsem ze to bere jenom jako jednorázovku. Že si se mnou prostě zašukal a jde za někým jiným.. No jako já se docela "vyžívám" v jednorázovkách, hlavně na nějaký ty párty. ,,Nejsi ráda ze tu jsem?" zeptá se já chvilku přemýšlela ,,Hm jo jsem ráda že tu jsi ale spěchám tak ahoj" řekla jsem a rychle doběhla do třídy.


Po škole jsem došla domů. Otevřela jsem dveře a tam byli všude ale všude nějaký zasraný krabice. To jako vážně?! Ona se tu stěhuje i s jejím synáčkem? ,,Co to kurva je?!" řekla jsem přes celý barák a vším vztekem jsem kopla do jedné z krabic. Od kuchyně se ozvalo ,,jsou to krabice a nemusíš do nich kopat puso" řekl nějaký hlas a já šla za ním do kuchyně. Stál tam kluk opřený o kuchyňskou linku ,,ahaa ty jsi ten idiot co tady bude bydlet se mnou" řekla jsem ,,hmm jsem James a jinak jsi sexy když ti jde vidět ta podprsenka" řekl a olízl si dolní ret. Nehodlala jsem ztrácet čas a tak jsem došla nahoru do svého pokoje. Zapla jsem si noťas a koukala se na fb, insta, snap atd. Jak jsem vše projela tak jsem si do sklepa zašla pro kufr. Jak zbývaly poslední schody nahoru k mému pokoji tak jsem si musela odpočinout. Položila jsem kufr na zem a chvíli jsem se koukala nahoru. Pak mě někdo ze zadu chytil a kolem pasu a potom zamířil výše k mému poprsí, vzdychla jsem. Masíroval mi bradavky a já cítila jak u dole tvrdne. Začala jsem pohybovat boky a on vzdychl. Poté jsem se rychle dostala z jeho sevření a spravila si podprsenku. ,,Co to kurva?" řekl a já se na něj otočila ,,budeš si ho muset vyhonit puso" řekla jsem a táhla kufr do svého pokoje. Zabalila jsem si všechny věci. 17:05? Co jako budu dělat? Došla jsem si do kuchyně pro nějaké jídlo a pak si zapla film.

Po skončení filmu jsem už jen čekala na tátu. Za pár minut tady byl i s Amandou. Řekli jsme si ahoj a já mu připomněla ten výlet že začíná už zítra ráno. ,,Hm dobře odvezu tě ráno" řekl a zase se věnoval Amandě. Odešla jsem nahoru do svého pokoje. Potom jsem se šla umýt a převléct do pyžama. Koukla jsem se ještě na jeden díl seriálu a potom si šla psát ještě se Sarah. Asi v 1:30 ráno jsem šla spát.

🔮🔮🔮
9 díl... Co se stane na výletě? Bude se dít něco mezi Laurou a Harrym?

New girlKde žijí příběhy. Začni objevovat