Zeptala jsem se nějakého kluka kudy se jde do ředitelny, ukázal mi kudy a já nervózně vyrazila. Došla jsem před dveře a dvakrát zaklepala. Z poza dveří se ozvalo hlasité ,,dále" . Otevřela jsem dveře a tam seděl asi 50 letý muž s holou hlavou. ,,Dobrý den, jsem Laura Smith jsem tady nová, měla jsem za vámi přijít aby jste mi to tady ukázal a tak dále." ,,Joo Laura s tvým tatínkem jsem volal ještě včera, no tak pojď ukážu ti třídu a potom ti to tady ukáže tvůj třídní učitel." Docela jsem měla strach co to bude za učitele, mám ráda spíše ty starší, dobře učí a mají docela respekt před žáky. Přišli jsme ke třídě. Ředitel zaklepal a vešel dovnitř. ,,Tak to je nová žákyně Laura" řekl nahlas. Všichni vypadali v pohodě akorát ten učitel mladý a pěkný. Byla bych radši za nějakého staršího ten má asi kolem 20. Ředitel odešel a zavřel za sebou dveře. ,,Dobře tak si můžeš zatím tady položit batoh a něco nám o sobě řekni" řekl učitel chraplavým hlasem a sedl si na stůl. ,,No takže jsem Laura Smith, je mi 17, přistěhovali jsme se sem před týdnem... noo nevím co dál." Jeden kluk zvedl ruku a učitel se zeptal ,,Co potřebuješ Zacku?" a zvedl jedno obočí. ,,Mohl bych se na něco Laury zeptat?" ,,No dobře tak se ptej." řekl a nepřipadal mi nějak nadšený že se mě na něco chce zeptat. ,,No máš přítele?" ta to otázka všechny v tento moment rozesmála. Já jsem na to nějak nebrala ohled a odpověděla mu ,,ne nemám." ,,No tak teď si nám něco řekla o sobě, ale tak teď se představí třída." Všichni se představili a řekli kolik jim je a co je baví. ,,Tak už byli všichni?" zeptal se a nečekal ani žádnou odpověď a hned začal mluvit dále ,,takže jsem Harry Styles, je mi 20 let a jsem tvůj třídní učitel." Dodpověděl a usmál se čímž se mu na tváři vytvořily dolíčky, docela roztomilé. Sedla jsem si do poslední lavice k holce jménem Sarah. Je úplně super o všech mi tak nějak popovídala a zjistila jsem že většina třídy jsou buď namalované děvky a nebo egoističtí blbci. ,,Hele Lauro koukej teď se Styles ohíbá pro křídu awww" řekla Sarah a úplně se začervenala a malém ji i stekla slina. ,,Tobě se líbí? Bože vážně učitel?" řekla jsem udiveně. ,,Ne chápeš je to jenom takový ten učitel který je na škole jediný tak krásný." ,,Bože ty seš ale" zasmála jsem se. Po hodině se kolem mě nahrnuly tři přemalované holky a hned se mě na všechno vyptávaly, naštěstí mě zachránila Sarah. ,,Hele není bordel náhodou o kousek dále?" koukli se na ni a rychle odešli. ,,Tak to bylo dobrý" řekla jsem pobaveně. Na všechno jsme dneska měli Stylese takže jsme zůstávali ve třídě, odpadlo taky hodně hodin.