Část 5

93 2 0
                                    

Ráno jsem se probudila v 11:34 a šla jsem dolů. Taťka se koukal na něco v televizi, nějak mě nezajímalo na co se kouká. Otočil se na mě ,,čau zlato" řekl a šel ke mě do kuchyně. ,,Ahoj" řekla jsem a otevřela jsem ledničku. ,,Měla by ses začít chystat na ten výlet" mrknul na mě, více arogantního nikdo nic neřekl. ,,Jo jasně" řekla jsem ironicky a vzala si jogurt z lednice a šla do svého pokoje.

Po hodině jsem se rozhodla jít umýt a převléct. Potom co jsem se převlékla mi zabzučel mobil. Zpráva.

Neznáme číslo: babygirl pojď se mnou na oběd 😏

Já: proč? Nechci😒

Neznáme číslo: pojď nebudu na tebe nic zkoušet, prostě učitel bude se svou studentkou na obědě 😁

Já: ne nemám chuť, nechci s vámi nikam jit a je mi jasné že to na mě budete zkoušet🙃

Potom jsem se na něj vykašlala nechci si kazit den. Napsala jsem Sarah jestli nechce jít nakupovat.

Sarah: promiň, nemám čas co třeba zítra?😘😍

Já: dobře kotě 😋😍

Objednala jsem si pizzu, protože táta jel zase na nějakou schůzku. Nevěděla jsem co mám dělat. Nudila jsem se. Poté dorazila pizza. Otevřela jsem dveře a tam vyšší kluk s blonďatýma vlasama. ,,Ahoj, tak tady je tvoje pizza" ,,děkuju, kolik to děla?" ,,145" ,,dobře tady máš" usmála jsem se a podala mu peníze on odcházel a já už zavírala dveře, ale on mě přerušil. ,,Ehm...počkej.. no nechtěla by jsi dneska nebo tak někdy zajít do parku nebo někam na kafe?" ,, jo klidně tak třeba dneska?" řekla jsem a on kývl ,, ve čtyři mi končí směna tak nějak po čtvrté" usmál se. ,,Dobře už se těším" oplatila jsem mu úsměv ,,já taky" řekl a odešel. No není to tady zas tak špatné řekla jsem si v duchu. Vzala si pizzu a pustila televizi, nic zajímavého.

Po čtvrté hodině sem dorazil. Vzala jsem si volnější bílé šaty které mi šahaly po kolena s výstřihem na zádech. Došla jsem otevřít. Měl na sobě úzké černé ryfle a černou košily s bílými puntíky. ,,Tak jdeme?" řekl a usmál se ,,jo jsem ale nezdvořák, jsem Lucas" usmál se ,,já jsem Laura" povídali jsme si na jakou školu chodíme. Kde bydlí, co chce sále dělat po škole. Šli jsme do kavárny. Tam jsem si objednala karamelové latte a jahodový dortík on si dal to samé. Po dvou hodinách co jsme strávili v kavárně, jsme vyšli a smáli jsme se jeho vtipu a najednou... Před námi jde Styles . Super. Chtěla jsem ať žárlí tak jsem Lucase chytla za loket. Styles si nás hned všiml, jeho obličej. Byl úplně naštvaný. Zrychlil krok a vrazil do ramene od Lucase ,,co děláš?" zařval Lucas ,,dobrý?" zeptala jsem se ho a usmála se na něj ,,jo v poho" úsměv mi opětoval. Došli jsme k mému domu a rozloučily jsme se ,,počkej Lucasi" zařvala jsem a on se otočil. Doběhl a jsem k němu ,, tady je moje číslo" podala jsem mu papírek a on si ho schoval do kapsy. ,,Napíšu ti" řekl ,,dobře, ahoj" řekla jsem a šla jsem domů.

Dostala jsem zprávu. No kdo jiný že.

Neznáme číslo: kdo to byl?! Ty s ním chodíš? Jsi moje!

Já: nemusí vás to zajímat a vaše rozhodně nejsem tak se s tím smiřte.

New girlKde žijí příběhy. Začni objevovat