Část 12

78 2 0
                                    

Ráno jsem se probudila a bylo mi strašně špatně. Chtělo se mi zvracet. Sarah jsem řekla jestli by mi nezašla pro nějaký kýbl. Slyšela jsem že potkala Harryho. ,,Lauře není dobře, potřebuje kýbl" ,,jo v hlavní chatě v jídelně u okna" ,,dobře" řekla Sarah. Pak jsem uslyšela zaklepání. Harry vešel a sedl si k mým nohou. ,,Měli jste se jít dneska koupat" ,,hmm tak to je super" řekla jsem naštvaně. On mě pohladil po stehně a řekl ,,teď bych to rád do tebe zasunul." ,,Hmm.. takže ty by si to dělal jako s nemocnou?" řekla jsem udiveně. ,,Jo, to mě nejvíc rajcuje." Dovnitř vletí Sarah i s kýblem a Harry hned přesune svou ruku z mého stehna na to své a vztane. ,,Takže tady zůstaneš a budeš odpočívat a ostatní si mezitím zajdou zaplavat" řekl vážně a bylo to tak strašně nenápadné. ,,Škoda zlato že ti je teď špatně..." řekla Sarah a sedla si ke mě. Kýbl položila vedle. ,,Hmm... je n.." ani jsem nedořekla slovo a vzala si kýbl k ústům. Sarah mi přidržela vlasy. No od čeho jsou tu kamarádky že. Po chvíli se Sarah oblékla do plavek. ,,Tak si to tam užij" řekla jsem a usmála se. ,,Dobře a je ti aspoň už lépe?" zeptala se starostlivě. ,,Jo je mi už lépe." Odešla.


Pohled Sarah
Zašla jsem si na chvilku zaplavat a potom jak jsem vylézala z bazénu na mě zavolal Zack. Zařval ať za ním přijdu do chatky. ,,Zajdu se převléct" řekla jsem mu a zašla k nám na chatku. Laura spala tak jsem se rychle převlékla a šla. Přišla jsem tam a on za mnou zavřel dveře. ,,Co chceš?" řekla jsem naštvaně a posadila se na postel. Byl celý mokrý a posadil se vedle mě. Super. Sedl si ,,kočičko" řekl a zamlaskal. Vstala jsem a řekla mu že jestli mi nic nechce tak že půjdu. On vstal a šel ke mě. Ruku mi dal na ústa abych nemohla křičet. Natlačil mě na zeď a jednou rukou mi zajel pod triko a zmáčkl jedno ňadro. Sykla jsem bolestí. ,,Sundej si triko!" řekl. Já si ho sundala a hodila si ho k nohám. ,,Hodná holčička" řekl a vzal obě prsa do rukou a začal je mačkat. Pak jsem si ho rukou přitáhla blíže k sobě a kousla jsem ho do ramene. ,,Kurva! Ty mrcho!" zařval a chytl mě za ruku. Otočil mě tak abych byla zadkem k němu. Stáhl si plavky. Já začala ječet a tak mi rychle zacpal pusu. Někdo mě zdřejmě uslyšel a vtrhnul do dveří. Rychle Zacka odtrhnul a já se svalila do klubíčka na zem. Zack ležel na zemi a ta osoba ho mlátila. Pak vztal a šel ke mě, Zack mezitím utekl. ,,Jsi v pohodě?" zeptal se a já na něj pohlédla. ,,Asi..asi jo" řekla jsem vyděšeně a on mi podal triko. Otočil se a já si ho navlékla. ,,Děkuju Wille" řekla jsem a objala ho. ,,Není za co" řekl a pak si položil hlavu na tu mou. Jen jsme tam tak seděli na zemi  v objetí.  Dveře byli otevřené a na nás svítilo světlo z venku.

Po delší době tam vrazil Styles. ,,Co se stalo? Sarah jsi v pořádku?" řekl a rozběhl se k nám. ,,Tak já už asi půjdu" řekl Will a vztal. Koukla jsem se na něj a řekla mu ,,děkuju moc" a usmála jsem se na něj. ,,Není za co" řekl a pak odešel. Stylesovi jsem všechno řekla. Říkal že zavolá jeho rodičům a ať si ho odvezou. Pak mě zavedl do chatky.

Pohled Laury
Sarah přišla do chatky a byla celá uplakaná. Sedla si na postel a já jsem si sedla k ní. ,,Zlato co se stalo?" zeptala jsem se protože Sarah vypadala docela dost špatně. ,,Zack..Zack mě ch..těl znásilnit" řekla a znova se rozplakala. Obejmula jsem ji. ,,To bude dobré, neboj... šššš.." utěšovala jsem jí. Hodiny ukazovaly 16:00 a Sarah si šla lehnout. Už mi bylo lépe tak jsem si zašla se na chvíli projít. Uslyšela jsem nějaké kroky za mnou. ,,Harry?" zeptala jsem se a ani se neotočila. ,,Čím jsem se prozradil?" zeptal se a doběhl ke mě. ,,Kdo jiný by se za mnou takhle plížil" řeknu mu a oba jdeme lesní cestou dál od chatek. ,,Nechceš potom někdy zajít na kafe?" řekne když si sedneme vedle stromu na kopec. ,,A potom mě jako ošukáš nebo co?" řeknu a zasměju se. ,,Zapomněla jsi oslovení babygirl" řekne a já si to uvědomím. ,,Daddy a to mě jako potom ošukáš?" řeknu znova větu. Chci být s Harrym ale ne jako Harrym alá Daddym. Nemám ho ráda je to jenom o sexu ale prostě... připadá mi to až moc, že jsem jeho loutka. Nejsem si jistá jestli to byl dobrý nápad říct ano. ,,To se uvidí jestli budeš připravená" řekne a já se na něj otočím s nechápavým pohledem. ,,Pochopíš později" řekne a kouká se před sebe.


💫💫💫
Pardon že tento díl nevyšel v čas, ale byla jsem zase pryč... Jinak moc chci poděkovat za více jak sto přečtení 🌸 tento díl jsem chtěla nějak obzvláštnit a tak jsem tam přidala i pohledy jiných postav příběhu. Mám v tom dále pokračovat? Napište prosím do komentářů 🖤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 24, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

New girlKde žijí příběhy. Začni objevovat