Část 11

81 1 0
                                    

Zabzučel mi mobil. Koukla jsem se kdo mi napsal.

Neznámé číslo: Těším se až přijedeš a já tě budu šukat každý den 👉👌😏

Já: Taky se těším 😏

Se Sarah jsme zašli ke klukům na chatku. Vzali si sebou plno chlastu což mě docela překvapilo. Po "party" jsme šli zpátky na chatku a šli spát.

Ráno jsme nás probudil Harry, že půjdeme někam se projít nebo co. Na nějakou horu a že se máme obléct a zbalit.

Šli jsme už asi dvě hodiny a já už jsem nemohla tak jsem si na chvilku sedla. Strašně jsem se potila. Vypadala jsem jako chodící kaluž, ale o Sarah radši nemluvím. Vyšli jsme nahoru hory. Ten výhled za to stál. Bylo vidět na míle daleko, prostě úžasné. ,,To je nádhera" řekla jsem ,,je no" řekla Sarah a oddychla si ,,zajdu se dovnitř za ostatními napít" řekla a já kývla ,,já tady ještě zůstanu." Sedla jsem si na lavičku a pořad se koukala na ten úžasný výhled. ,,Krása že?" ,,no jo.." řekla jsem ,,jsi krásná víš to? Bože tak rád bych tě tady přes tu lavičku ohl a vyšukal z tebe duši." ,,Stejně nikdy nebudu tvoje tak už můžeš přestat Harry" řekla jsem a on se na mě podíval ,,nepřestanu protože vím že to chceš" řekl a jedno obočí se mu zvedlo. ,,Nechci, nechci být tvá zasraná loutka!" řekla jsem naštvaně a podívala se mu přímo do očí, po chvíli jsem však odvrátila oči. ,,Nebudeš má loutka, jen já budu tvůj daddy" řekl potišeji a olízl si dolní ret. ,,Řekni mi jeden důvod proč bych měla říct ano" řekla jsem tázavě ,,protože to chceš" řekla a podíval se před sebe na ten výhled do krajiny. Já se otočila a koukala se tím samým směrem. Premýšlela jsem nad tím co mi řekl. Chci to? Nevím. Mozek říká: opovaž se! Srdce říká: udělej to. Nevím co mám dělat. ,,Dá se od toho potom nějak odstoupit?" ,,ne" řekl a jeho vlasy mu vlály do očí. ,,Ano" řekla jsem a on se na mě nevěřícně podíval. ,,Jsi si jistá?" řekl aby se ujistil ,,ano" řekla jsem teď už trochu rozvážněji. ,,Dobře, ano co?" zeptal se a já hned věděla co po mě chce ,,ano daddy." Vztala jsem a šla se kouknout za Sarah. Seděla tam u stolu s ostatními a já si k nim přisedla.

Po dlouhé cestě jsme došli do chatek u kterých nám Harry oznámil že bude večer taborák. Došli jsme se převléct. Pak jsme šli pomoct klukům s ohništěm . Nasbírali jsme klacky a daly je na hromadu. Kluci rozdělali oheň a hned jsme si kolem něj sedli. Opekla jsem si jenom chleba, protože moc nemám ráda špekáčky. Harry pořad nepřišel tak jsem si řekla že pro něj zajdu. Zvedla jsem se ,,kam jdeš?" ,,zajdu pro Stylese Sarah" ,,Ok tak se tam moc dlouho nezdržuj" mrkla na mě a já rychle šla k jeho chatce. Zaťukala jsem ,,dále." Vešla jsem dovnitř a zavřela dveře. ,,Ach to jsi ty babygirl" řekl a otočil se na mě. Políbila jsem ho a pak jsem začala sjíždět dolů. ,,Co.. co to děláš?" zeptal se překvapeně ,,psssst." Ucítila jsem velkou bouli u jeho kalhot. Rozepla jsem knoflík a pak hned zips. Stáhla jsem jeho džíny i s boxerkama dolů ke kotníkům. Přede mnou se objevila jeho chlouba. Vzala jsem si ho prvně do jedné ruky a pár krát po něm přejela. Pak jsem jazykem začala oblizávat špičku. Lehce vzdechl a já si ho vzala do pusy. Vlezl se mi tak až po kořen. ,,Aa Lauro" začala jsem přidávat na tempu. ,,Ještě! Ohh" vydal ze sebe poslední stén a udělal se do mě. ,,Polkni" udělala jsem jak mi řekl a pak jsem spokojeně vztala. ,,Přijď potom k táboráku" řekla jsem a odešla. Sedla jsem si zpět k Sarah. Začalo se zpívat a já jsem si tak jenom lehce pobrukovala. Neumím zpívat a tady kdyby mě někdo slyšel tak by asi nadosmrti ohluchl. Konečně skončila písnička, já a Sarah jsme se zase vrátily k povídání. Přišel Harry. Sedl si přímo naproti mě a koukal se na mě. Jeho oči se u žahnoucího ohně krásně třpytily. Koukali jsme se jen tak na sebe a nic nás v ten moment nezajímalo. Prostě jsme se na sebe jen tak koukali. Po skončení táboráku se všichni odebrali do svých chatek. Byla jsem už strašně unavená. Sarah si ještě se mnou povídala ale moje odpověď zněla ehmm jo nebo jenom ehmm. Pak jsem usla a ani nevím jak se to stalo.

🤤🤤🤤
Doufám že se líbilo. Co se odehraje dále mezi Laurou a Harrym? 🤔

New girlKde žijí příběhy. Začni objevovat