Včera jsme se nakonec dohodli se Sarah že si místo nakupování zajdeme na nějakou párty. Vstala jsem v 8:51 protože mi bylo špatně. Sešla jsem schody a šla se najíst. Co jsem snědla snídani tak jsem se koukla na internet. Šla jsem se převléct a zavolala taťkovi. ,,Ahoj co potřebuješ?" ,,no tak kde jsi ani si mi nedal vědět, myslela jsem že prijedeš už ráno" ,,jsem na jedné schůzi a přijedu až v úterý večer" ,,hmm dobře" řekla jsem a protočila očima. Vadí mi že si jen tak odjede a nic mi neřekne, stává se to docela často. ,,pa zlato musím" ,,ahoj" odbyla jsem ho a zavěsila.
Na oběd jsem si udělala těstoviny a nějakou omáčkou ze sklenice. Vůbec neumím vařit takže jsem ráda že jsem se neotrávila. Někdo zazvonil a já se vydala ke dveřím. ,,Ahoj" řekl a usmál se ,,je ahoj Lucasi" řekla jsme a úsměv mu oplatila. ,,nechceš zajít dneska večer ven?" ,,promiň dneska už něco mám, jdu se svoji kamarádkou" řekla jsem zklamaně. ,,tak nechceš jít aspoň dál?" zeptala jsem se a myslela že odpoví ano, ale bohužel ,,ne, promiň už spěchám" ,,dobře tak ahoj" řekla jsem a usmála se na něj ,,ahoj" řekl a otočil se. Ani se neusmál. Hm. Neřeším ho.
Večer kolem deváté ke mě přišla Sarah. Otevřela jsem ji a nabídla jsem ji ať jde dál. Dali jsme si ještě něco na jídlo a pak jsme vyrazily. Došli jsme k baráku a z venku na nás svítila světla. Dveře byli otevřené dokořán. Vešli jsme dovnitř a tam hrála hudba. ,,Ahoooj" řekla Sarah ,,čau tak tě tady vítám a ty jsi?" ,,čau já jsem Laura" ,,jinak to je Mark můj kamarád a pořádá tady tuto párty." Řekla a vedla mě někam dál. Došli jsme k flaškám které byli položené na malém stole a na druhém byli kelímky. ,,Nalijeme si?" řekla jsem směrem k Sarah ,,hou hou ty to bereš nějak rychle, ale jo" řekla a zasmáli jsme se. Nalily jsme si do kelímku vodku a šli na "parket" (koberec uprostřed místnosti) došli jsme tam a začali tančit.
Po půl hodině jsme si šli sednout. ,,Tam je jedna moje kamarádka, zajdu za ní" ,,ok" řekla jsem a pila sama. Za chvilku si ke mě někdo přisedl a zašeptal mi do ucha ,,hmm mám na tebe chuť" otočila jsem se a tam byl nějaký dobře nalitý typek. Vstala jsem a šla zpátky na parket. Začala jsem pohybovat boky do rytmu hudby. A najednou se někdo postavil za mě a chytl mě za boky ,,jsi sexy babygirl" pošeptal mi a já se otočila. Stál tam Styles. Udělal se mu úšklebek na tváři. Chytl mě za ruku a vedl mě do koupelny, nechala jsem se. Přitlačil mě na zeď a začal mě líbat. Spolupracovala jsem, kousl mě lehce do spodního rtu a já lehce vzdechla. Potom se dostal k mému krku který lehce opsypával polibky. Najednou jsem si uvědomila co mi ten slizoun dělá a já sebou cukla. Vytrhla jsem se z jeho rukou ,,stejně jednou budeš moje" zakřičel a já rychle běžela hledat Sarah. ,,Kde jsi byla já jsem tě celou dobu hledala" řekla Sarah ,,ale.. já už půjdu domů jo, nebaví mě to tady" ,,chceš abych šla s tebou?" zeptala se starostlivě ,,ne v pohodě jen si to tady užívej." Odešla jsem. Najednou u mě zastavilo auto. ,,Nechceš svést?" zeptal se ,, ne běž pryč, nech mě být" řekla jsem naštvaně. Harry odjel a já za to byla ráda. Došla jsem domů a dala si ještě něco na jídlo. Potom jsem šla spát, byla jsem úplně unavená.
💦💦💦
Omlouvám se že tento díl vyšel pozdě. Jsem v zahraničí a nemám moc čas tady psát. Další díl taky vyjde později. Doufám že se vám bude líbit😘