Öncelikle bu kadar beklettikten sonra böyle kısa bir bölüm yayımladığım için özür dilerim fakat daha fazla bekletseydim bir sonraki haftaya uzayacaktı ve aynı bölümde yazacak pek bir şey bulamadım :p neyse kısalığa bakmayın siz bölümde çok önemli bir yer var çünkü. Artık fark edebilene :ddd Sizi seviyorum, oy ve yorumları unutmayın,
Sonsuz sevgiler,
Nilü c: xx
Ertesi Gün
Önceki gece Maggie teneke kutusunu Harry’nin kafasına attıktan ve Harry’nin onun kızıllarını görmesinden sonra, Mag tekrar kapının önüne döndü ve Jonathan geldiğinde birlikte döndüler. Aslında Maggie bugün için heyecanlıydı çünkü Harry hakkında bir kozu vardı. Onu bu kozla sıkıştırabilirdi.
Küçük Harrycik teyzesinden habersiz gece vakti dışarı çıkmamalıydı. Ve tabii ki yere yağ sürüp Maggie’yi yere düşürmemeliydi. Ayrıca Mag ona bunu ödeteceğini söylemişti.
Maggie büyük bir gülümseme ile yatağından kalktı ve hızlıca günlük kıyafetler giyip odasından çıktı. Mariel’i özlemişti. Bu yüzden Harry Styles’a haddini bildirmeden önce okulun hemen dışındaki telefon kulübesinden Mariel’i arayacaktı.
Planına uymak için okulun dışına çıkan Maggie soğukla birlikte titredi. Londra’nın klasik olan soğuk havası vardı fakat bu sefer farklıydı. Sanki bulutlar ağlıyor gibiydi.
Maggie kızıllarını ıslatmamak için hırkasının şapkasını başına geçirdi. Yağmur gittikçe şiddetleniyordu.
Hızlanmamak için hızlı hareket eden Mag, daha hızlı hareketlerle merdivenleri tırmanıp, okulun bahçesinden çıktı. Gördüğü telefon kulübesiyle hırkasının cebinde bozukluk aramaya çalıştı fakat yoktu. Bozukluklarını odasında unutmuştu. Etrafına bakındı. Ve tabii ki hayatında bir klişe olmak zorundaydı.
Harry Styles ona doğru geliyordu. Ve yüzünde ‘kendini beğenmiş’ sırıtışı vardı. Mag gözleirni devirdi ve kollarını göğsünün altında birleştirdi. Bereli çocuk yeterince yakına gelmişti bile.
“Ne istiyorsun?” Maggie sinir bozucu davranmaya çalışarak sordu.
“Imm… Bilmem. Sana sormalı?” Harry Styles’ta Maggie’yi taklit etti. “Dur, tahmin edeyim, bozukluğun yok değil mi?” Harry styles tüm sinir bozuculuğuyla devam etti. “Hayır, var. Ama odamda kalmış.”
“Belki de bunu alabilirsin?” Harry elindeki bozukluğu çevirerek Mag’e gösterdi. “Pekala, bunun karşılığında ne isteyeceksin?” Mag tek kaşını kaldırdı. Soğukkanlı kalmak istiyordu. “Dün geceyi unutmanı mesela?” Aynı hareketleri Harry’de yaptığında Mag ona iğrenerek baktı. “Çıkarcı.”
“Buna çıkarcı denmez, tatlım. Bu şey gibi… Zeki!”
“Ne demezsin.”
“Ee.. Ne diyorsun?” Harry Styles asıl konuya tekrar döndü. “Peki, sanırım bu seferlik hafıza kaybı yaşayabilirim.” Harry bir şeyi kazanmışçasına kahkaha attı. “Ben hep kazanırım.” Elindeki bozukluğu Maggie’ye fırlattı. “Bunu göreceğiz.” Mag bozukluğu aldıktan sonra konuştu.
Hiçbir bok kazandığı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boarding School | h.s. // ASKIDA
FanfictionMaggie Goldberg, yatılı okulda kalıyordu ve okulda sadece bir tane erkek öğrenci vardı; Müdürün yeğeni, Harry Styles. Tüm kızların gözü onun üstünde. Bütün kızlar ona hasta oluyor, ama o, onu ayartmaya çalışan kızlardan değil, onunla ilgilenmeyen kı...