Medya Kerem.
Gezi için buluşacağımız yere daha önceden geldiğimizden beklemek zorunda kalmıştık.
Kerem'in de bulunduğu servis göründüğünde bütün kızlar hareketlendi ve biraz daha yaklaştılar servise doğru.
İnmeye başladıklarında kızlar servisten gözünü ayırmıyordu ve hepsinin gözleri parlıyordu. Kerem ve birkaç yakışıklı daha inmeye başladığında birkaç kızın çığlığını duydum.
Çığlık atanlardan birkaçını çimdiklediğimde sesleri kesildi.
0537...: Sana yiyecek gibi bakıyorlar Kerem! (10.11)
0537...: Onlara göz kırpıp durma! (10.11)
Kerem : Bir hafta boyunca çok eğlencem sanırım.
0537...: Pis abaza! (10.11)
Küçük bir kahkaha duyduğumda Kerem'e dönüp ölümcül bakışlar atmaya başladım. Daha sonra anlamaması için normale döndüm ve tekrar mesaj attım.
0537...: O kızlarla eğlenemessin ben buralardayken. (10. 14)
Kerem : Benim hayatıma karışamazsın!
0537...: Ben senin değil o göz kırptığın kızların hayatına karışcam biraz
sonra Kerem! (10.14)Kerem'e baktığımda sırıttığını gördüm. Gerizekalı orangutan! -çarpılcam*-*-
Beden hocamız ve erkeklerin hocası hepimizi toplayıp bir konuşma başlattığında sıkıntıyla kızların yanına ilerledim.
Sinem'in de bana doğru geldiğini görünce gülümsedim. Kesin birşey söyleyecekti.
"Oha kızım! Kerem ne öyle?"
"Sus Sinem! Duyacak biraz sonra."
"Kızlar şimdiden başlamışlar yanına gitmeye." -Eda
"Aynen. Şuna bak. Kerem'de hiç rahatsız oluyor gibi değil." -Rabia
Kerem'e döndüğümde Gonca'yla nerdeyse iç içe olduklarını gördüm. Sinirden ellerim titremeye başladığında Kerem'e tekrar mesaj yazdım.
0537...: Kerem eğer o kıza biraz daha yaklaşırsan o kız yarına sağ çıkamaz! (10.24)
Görüldü (10.24)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne Tadında //texting
Short StoryKapak tasarımı : @hunhar_yazar "Dünyanın duyduğu hikayeler değişirse, dünya değişir."