Bu bölüm Neslihan2005 adlı kişiye ithaf edilmiştir.
İyi okumalar...
Eda ve Rabia'ya yaklaşırken bir köşede Eren ile konuşan Sinem'e takıldı gözüm. Gülüşerek konuşuyorlardı?
"Kızlar, Sinem'in yanındaki kim?"
"Bilmiyoruz. Ama çok yakışıklı değil mi?" ~Eda
Omzuma vurup bana aynı fikirdeymişiz gibi gülümseyen Eda'ya karşılık olarak banklardan birine oturdum.
"Yakışıklı değil. Ayrıca o çocuk aptal."
Rabia ile birlikte bana soru sormaya çalışan Eda'yı umursamayıp telefonumu arka cebimden çıkardım ve Kerem'e mesaj atmaya başladım.
0537....: Olanları duydum. (12.43)
0537....: Ecrin ile çıkmaya başlamışsın. (12.43)
0537....: Sadece kafa dağıtmak için onu da oyalıyorsun. Ecrin'i tanıyorum. Senin istediklerini yapabilecek bir kız değil. Onun kalbi çabucak kırılır. (12.43)
0537....: Onu seninle çıkmaya nasıl ikna ettin bilmiyorum. (12.44)
0537....: Tek isteğim onu kırmaman. Çok sevdiğim bir arkadaşım, ona sahip çık. (12.44)
Kerem'in mesaj atmasını beklerken konuşan ikiliye çevirdim gözlerimi. Sinem bir yerlere doğru bakarken Eren'in bir anda dönüp göz kırpmasıyla başımı eğip telefonuma gömdüm kafamı.
Kerem mesaj atmıştı...
Kerem : Onu ben ikna etmedim. O bana gelip çıkma teklifi etti, bende kabul ettim.
Ecrin Kerem'e çıkma teklifi etmiş olamazdı. Ecrin kimseyle çıkmazdı ki. Özelliklede Kerem ile. Çünkü Kerem'i sevdiğimi biliyordu.
0537....: Nasıl olur ya? (12.44)
"Kızlar!"
"Ne oluyor kızım?!" ~Rabia
"Kızlar Ecrin Kerem'e çıkma teklifi etmiş."
"Nasıl?" ~Sinem
Olaya bir anda dahil olan Sinem'e bakıp telefonu gösterdim. Hepsi telefonun başında toplanırken etrafıma bakınmaya başladım.
"Kızım Ecrin nasıl gider de Kerem'e çıkma teklifi eder ya?" ~Sinem
"Bu imkansız birşey. Ecrin rahibe gibi kız valla." ~Rabia
"Aynen. Bir terslik var." ~Eda
"Off bilmiyorum kızlar. Ecrin benim onu sevdiğimi biliyordu."
Kızlar ağızlarını şaşkınlıkla aralarken önümüzden el ele tutuşup geçen Kerem ve Ecrin'i görünce iyice tepem attı.
Kerem : Ya sen el ele tutuşmayı sevmezsin ki! Bırak o kızın elini. (12.57)
Kızlarda baktığım yöne bakmaya başlayınca tekrar telefona döndüm. Birde birşeyler almasını bekliyordu Ecrin'in.
Kerem : Sen beklemeyi de sevmezsin Kerem! (12.57)
Sinem bir anda ayağa kalkıp Kerem'e doğru sinirle yaklaşmaya başladığında şaşkınlıkla olacakları izliyordum.
"Sinem! Nereye kız?!" ~Eda
Kısık sesle Sinem'i engellemeye çalışan Eda'ya bakıp derin bir nefes aldım. Sinem'in durmayacağını ve olay çıkaracağını anladığımda Rabia'yı kolundan çekiştirip Sinem'i durdurması için itekledim.
Eda ile ben ise birbirimize sarılmış olacakları izliyorduk...
Soonn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne Tadında //texting
Krótkie OpowiadaniaKapak tasarımı : @hunhar_yazar "Dünyanın duyduğu hikayeler değişirse, dünya değişir."