Bu bölüm Gulenyuzopak adlı kişiye ithaf edilmiştir. ❤
Sinem ve Rabia Kerem'e yaklaştıkça kalbim dahada hızlanıyordu ve dahada gerilmeye başlıyordum.
Eda'nın hırkasını çekiştirip bizi göremeyecekleri bir yere geçmemizi sağladım.
İleriye doğru tekrar baktığımda Kerem'in Ecrin'in koluna girip beraber gülüştükleri birşey anlattığını görünce gözyaşlarımı tutamadım en sonunda.
Eda ilk başta şaşkınlıkla baksada bana sonradan çabucak beni kendine çekip kollarını bana sardı.
Sinem'den
Anlattıkları saçma şeye gülüşen Kerem ve Ecrin'e dayanamayıp bağırmaya başladım."Ecrin seni yolarım kızım! Çıkacak başka birisini mi bulamadın?! Kerem'i K.."
Rabia kolumu sıktığında fark ettim adını söyleyeceğimi. Kerem'in adını öğrenmesini istemiyordu.
"Neyse ya!"
Rabia kolumdan çekiştirip biraz önce oturduğumuz yere doğru yönelttiğinde Eda ve Kübra'nın olmadığını fark ettim. -Kızımızın adı Kübra- ^^
Biraz daha bakındıktan sonra ağaçların arkasında birbirine sarılmış Eda ve Kübra'yı görünce onlara doğru yöneldim. Sinem'de etrafına bakınmayı bırakıp gittiğim yöne baktı ve oda benimle gelmeye başladı.
Arkaya doğru baktığımda Ecrin ve Kerem'in gitmiş olduğunu gördüm.
Kübra yine Kerem yüzünden üzülmüştü ve ağlamıştı. Onun yüzünden sürekli üzülüp, ağlaması artık çekilemez hale gelmişti. Kerem'in cezasını bir şekilde çekmesi gerekirdi.
Eda'ların yanına vardığımızda bende yanlarına oturup sarıldım ve hemen arkamdanda Sinem.
"Kızlar, siz olmasanız ne yaparım ben? En azından bana destek olup her seferinde yanımda olacak birileri var."
Kübra burnunu çektikten sonra kafasını kaldırıp buruk bir gülümsemeyle hepimize baktı ve aynı anda hepimize sardı kollarını.
Eda kafasını zorla çıkarıp kolarımız arasından derin bir nefes alıp konuştu.
"Kızlar, yarın son gün. Ve yarın bir etkinlik düzenlenecek. Yarışmalar falan yapılacakmış. Ama burada değil. Başka yere gidilecek ve kızlar ile erkekler arasında karma yapılacak."
"Ve biz Eda ile yapılan karmanın listesinin kopyasını aldık." ~Sinem
"Şaşkın yüz ifadesiyle bize bakan Rabia ve Kübra'ya aldırmadan konuşmaya devam ettim.
"Kızlar biz aynı gruptayız. Ve Ecrin'de var bizim grupta. Karşı grupta ise Kerem var. Nasıl yarışma olur bilemiyorum ama Kübra yarışmaları kazansan iyi olur gibi." ~Sinem
"Hem Kerem belki senden etkilenip, sana aşık olur." ~Eda
Eda'nın dediğine aldırmayıp beni onaylayan Rabia ve Kübra'ya bakıp gülümsedim.
Yarın Kübra için büyük bir gündü...
Bundan sonra sıklıkla bölüm gelmeyecek okullar açıldığı için. Hatta hiç bile gelemeyebilir, bilemiyorum. Kesin birşey söyleyemem. Ama ben buralarda olacağım yine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne Tadında //texting
Truyện NgắnKapak tasarımı : @hunhar_yazar "Dünyanın duyduğu hikayeler değişirse, dünya değişir."