Gerçekler.

32 6 0
                                    

Salı günü Henrik Blossom'a mesaj atmış, onu eğlence parkının yanında bulunan kafeye çağırmıştı.

Ertesi gün Blossom kafeye gitmek için hazırlanıyordu.Hava yağmurlu ve soğuktu.Kasabada iki tane küçük okul vardı ve ikiside kar nedeniyle tatil olmuştu.Bunu çocukların bu soğukta sokaklarda koşuşturmasından kolayca anlamak mümkündü.

Genç kız üzerini giydikten sonra, odasından çıkmıştı.Koridora yürürken, kedisi de ona eşlik ediyordu.Siyah botlarını ayağına geçirdikten sonra, kedinin kafasını okşadıktan sonra doğruldu.Üzerine de siyah montunu giydikten sonra şapkasını taktı ve evden çıktı.Kapıyı kilitleyip, kafeye doğru ilerlemeye başladı.

Tüm gece yağmur yağdığı için ve soğuk rüzgar estiği için yollar buz tutmuştu ve genç kız yürürken kaymamak için elinden geleni yapıyordu.Diğer taraftan da çocukların koşmasına, bazılarının koşarken düşmesine, bir birlerine kar topu savaşı açmalarına gülüyordu.Keşke o da çocukluk yıllarına döne bilseydi.Lakin artık kaygısız çocukluk yılları gitmişti, o artık 24 yaşında genç bir kızdı.

Kafeye geldiğinde gözlerini çardaklarda gezdirdi.Çatısı yeşil renk olan çardakta oturan Henrik'i gördüğünde adımlarını o tarafa yönlendirdi.

-Merhaba,-gülümsedi genç kız.Oğlanın karşısına oturdu, ellerini ısıtmak için bir birine sürtdü.

-Merhaba.-Henrik dönüp garson çağırmak için konulan düğmeye basdı.Beş dakika sonra garson geldiğinde ikisine de sıcak kahve siphariş verdiler.

-'K' harfiyle bağlı bir şey bula bildin mi?

-Evet.-derken aynı zamanda da heyecanla başını olumlu anlamda aşağı yukarı sallıyordu.-Tüm psikoloji sorunu olan katilleri araştırdım ve ismi 'K' harfiyle başlayan tahminen yirmi üç kişi vardı.Bunun bir işe-bu sırada garson geldiği için sözünü tamamlayamayan Henrik, garsona teşekkür etdikten sonra konuşmaya devam etdi.- yaramayacağını anladım.Sonra bu harfi kendi nişanesi gibi kullanan katilleri araştırdım ve sadece iki kişi bu harfi kullanıyormuş.Katrine Mag ve Kevin Oscar.Kevin bu işareyi kullanırken yanına küçük 'O' harfini de çiziyor.Ayrıca o da dört yıl önce tutuklanmış.Geriye Katrine kalıyor ki, bu da senin aradığın katilin o olduğunu ıspatlıyor.

-Peki ya geçmişi?Yani neden psikoloji travması var ve ya neden her kesi şubat ayında öldürüyor?

Henrik çayından biraz içtikten sonra konuşmaya devam etdi.

-Zaten önceden yaşadığı bir olay onda psikolojik sorunlara yol açmış.Kadın evlendikten dört ay sonra krizler geçirmeye ve etrafta bulunan insanlara zarar vermeye başlamış.Bu insanların ondan uzaklaşmasına neden olmuş.En sonunda kocası onu hastaneye yatırmak istemiş.Kadın ne kadar itiraz etse bile, eşi onu zorla hastaneye yatırmış.

-Kadın ne tür bir travma yaşamış ola bilir ki, bu denli delirmiş?

Henrik omuzlarını silkip cevap verdi Blossom'a.

-Bunun hakkında hiç bir şey yazılmamıştı.Ayrıca neden şubat ayında cinayet yaptığı da yazılmamıştı.Neyse, kadın hastanedeyken eşi avukatla konuşmuş ve boşanmak için dava açmış.Karısına ise hiç bir şey açıklamadan imzalatmış.Kadın imzaladığı şeyin ne olduğunu bilmemiş, çünkü boş kağıda imza atmış.Eşi imzayı boşanmak için imza yerine kopyalamış.Katrine iki yıl sonra hastaneden çıkmış ve her şeyi öğrenmiş.Tabii bu sırada eşi başka bir kadınla evlenmiş, hatta ikiz çocukları bile olmuş.Katrine bunu duyunca büyük şiddetli kriz geçirmiş.Ama yanında hiç kimse olmadığı için sakinleştirende olmamış.Düzgünce ve sakin bir şekilde düşünemediği için eski kocasını takip etmiş.Yalnız sesiz yerde de öldürmüş.

"Gizemli" ŞahısHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin