Patronun Blossom'a verdiği sürenin bitmesine dört gün kalmıştı.Şubat ayının yirmi beşi idi ve hava soğuk olmasına rağmen bir taraftan da sıcaktı.
Üç genç de kafede oturmuş Katrine'i yakalamak için plan kurmaya çalışıyorlardı.Emmanuelin babası polis olduğu için onlara yardımcı olacaklardı.
-Nasıl tuzak kura biliriz ki?-diye sordu Blossom.
-Aslında birşey geliyor aklıma.-Henrik sözünü tamamladığı anda Emmanuel konuştu.
-Bence Henrik'i kullana biliriz.
-Ne?-anlamazca sordu Blossom.
-Emmanuel haklı.Zaten Katrine beni öldürmek için fırsat arıyor.Yalnız olduğum her an takip ediyor beni, bunu biliyorum.Eğer onu yakalamak istiyorsak, ben yem olarak onu tuzağa çeke bilirim.
-Hayır, böyle birşey söz konusu dahi olamaz.-ne kadar itiraz etse de Blossom da biliyordu bunun en iyi plan olduğunu.Biraz düşündükten yeniden konuştu.-Tamam.Ama nasıl yakalayacağız onu?
-Bunu ben babamla konuşurum artık.Hatta şimdi gideyim.-deyip ayaklandı Emmanuel.
Şubat ayının yirmi yedisiydi ve planı uygulamak vaktiydi.Henrik evinden telefonuna gelen mesajla çıkarken, kasabanın en ıssız yerine gitmeye başladı.Katrine plandan habersiz bir şekilde onu takip ediyordu.Bunu bilen Henrik adımlarını hızlandırdı.
Planın uygulanacağı yere gelince, arkasını döndü genç adam.Katrine'i görünce geri geri gitmeye başladı.Yüzündeki korkmuş ifade kadını inandırmıştı.Cebinden silahını çıkarıp tam genç adama doğrulttuğu anda arkadan birisi engelledi onu.Hareketsiz kalmasıyla çırpınmaya başlayan kadın onu bırakmaları için bağırıyordu.
Polisler kadını götürürlerken, bir polis arabasından ağlayarak Blossom çıktı ve koşarak kollarını Henrik'in boynuna doladı.Genç adamın kolları önce havada kalsada o da kollarını genç kızın beline dolamıştı.
Şubat ayı bitmişti ve artık martın ilk günüydü.Blossom gülümseyerek elindeki dosyayla patronunun odasına girdi.Odaya girdiğinde hızla masaya doğru yürüdü.
Patronu gülümseyerek onu izliyordu.Çalışanının yaptığı iş onu memnun etmişti, neticede bu hadiseler yüzünden gazete çok satacaktı ve bu gelirin artımı demekti.
Blossom makaleni masaya koyduktan sonra, başka bir kağıdı da dosyanın üzerine yazılar görünmeyecek şekilde koydu.
-Bu nedir?
-İstifa ediyorum.
Genç kız binadan çıkarken, gazetede çalıştığını gösteren kartı çöp kutusuna atıp gülümsedi ve onu bekleyen arkadaşlarının yanına doğru yürümeye başladı.
SON.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Gizemli" Şahıs
Short StorySizin evinizde nerden ve nasıl geldiği bilinmeyen bir kutu ve içinde ceset resimleriyle birlikte gizemli şahıstan not olsaydı,siz ne yapardınız? **** Kısa Soluklu Hikaye.