Bir yandan elinde tuttuğu valizi dışarı çıkarırken öbür yandan Jang-Ni'ye seslendi Wook-Min
-Hadisene, uçağı kaçıracağız senin yüzünden.
-Tamam be, geldim. Ne bu yani, gayet de yetişiriz abartma!!Atışmadan tek bir diyalogları olmayan bu çift, onları bekleyen taksiye binip havaalanına doğru yola çıktılar. Yaşıtları Üniversite sınavına hazırlanırken, onlar balayına gidiyordu..
Pilotun Tayland'a vardıklarını ve inişe geçtiklerini söyleyen sesiyle uyanan Jang-Ni kıpırdandı.
-Sonunda geldik.
Soluna döndüğünde hala uyuyan bir adet Wook-Min ile karşılaştı. Artık normalleşen atışmaları sonucu cam kenarını kapan Jang-Ni manzaraya dahi bakamadan uyuyakalmıştı. Wook-Min'in ne zaman uyuduğuna dair bir fikri yoktu. Yüzüne biraz daha baktığında bebeksi yüzü, alnına düşen ve görüntüsünden bile yumuşacık olduğu anlaşılan saçları, hele o kirpikleri.. Hayran olmamak elde değildi. Dahası da, bu mükemmel şey ona aitti, kocasıydı. Bu aklında beliren düşünceler yüzüne "Çatlayın kızlar bu adam benim" bakışını yerleştirmiş ve kurnaz bir gülücük bırakmıştı. Derken anında silkindi ve kendine geldi.-Saçmalama Jang-Ni, kafayı mı yedin?
Ve sonrasında Wook-Min'i dürttü.
-Hadi uyan geldik.
~~~~
Hava alanında onları bekleyen görevlinin yönlendirmesi sonucu otele gelmişlerdi. Önceden rezervasyon olmadığı için iki katı ödeyerek yeni bir oda alan Wook-Min'in tadı kaçmıştı. Tabi hemen Jang-Ni'ye sataştı.
-Neden yeni odayı kiralayan benim acaba? Ben kendi cebimden iki katı verirken sen neden beleşe tatil yapıyosun!? Tam tersi niye değil!!? Neden ben, sinir şey!!!
Jang-Ni tek cümleyle ve ukalaca noktayı koydu.
-Bunu isteyen sendin.Tam o sırada Wook-Min'in gözünde kavga ettikleri sırada söylediği cümle geldi:
-Ben yeni bi oda tutarım, meraklı mıyım senle kalmaya!!Evet, kendi istemişti ve bu yüzden karşı dahi çıkamıyordu. Bu duruma daha çok sinirlenen Wook-Min ofuldanarak odasına doğru yola çıktı, Jang-Ni de ardından..
İkisi de yol yorgunlığundan dolayı o gün odalarından çıkmamış, güzelce dinlenmişlerdi. Bir yandan da ertesi gün için kendi planlarını yapıyorlardı. Bilmiyorlardı ki zaten çoktan ortak bir planları vardı.
~~~~
Kapı sesine uyanan Wook-Min uykulu gözlerle kapıya yöneldi, kapıyı açtığında karşısında bir görevli duruyordu adamın arkasına baktığında karşı odada kalan Jang-Ni'yle göz göze geldi. Ne dediğini anlamasa da canı sıkılmışa benziyordu. Onun da odasının başında bir görevli vardı ve ona bakıp ofuldanıyordu. Wook-Min'in karşısındaki görevli de konuşmaya başladı.-Aslında uyandırmak istemedik fakat zaten epey geç kalındı, böyle giderse program epey aksayacak, o yüzden uyandırmak zorunda kaldık, kusura bakmayın.
Wook-Min anlamayan gözlerle görevliye bakmaya devam ederken görevli bunu sezmiş olacak ki açıklama yaptı.
-Balayınız için hazırlanan program. Size ayarlanan şoför sizi gereken yerlere götürecek, siz eğlencenize bakın.
Hiç yoktan bide program çıkmıştı başlarına. Wook-Min söylendi-Hayır bu adam da içinde kalan ukdeleri bizden mi çıkarıyor nedir, gitmemiş mi balayına, bu ne ya? Off.
Anlamayan gözlerle ona bakan görevliyi " Tamam hazırlanayım geliyorum" diyerek yolladı.
Yarım saat sonra ikisi de lobideydi. Başlamamaları gereken bir geziye çıkıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Evlilik
Teen FictionZoraki evlilikle başlayan ilişkinin zamanla aşka dönüşmesi...