Gün boyu şoförün yönlendirmesiyle gezmiş, başta isteksiz olsalar da ilk defa gördükleri bu ortamlar sonradan ilgilerini çekmeye başlamıştı. En son gittikleri meydan gibi bir yerdi. Etrafa oynayan çocuklar, banklarda onu bekleyen ebeveynleri, bazı ebeveynler çocuklarıyla birlikte parka dalmış doyasıya oynuyordu. Bunu gören Jang-Ni hafifçe tebessüm etti. İnsanın içini ısıtan bir manzaraydı bu. Ardından Wook-Min'in seslenmesiyle ona yöneltti bakışlarını.
-Dondurma ister misin?
-Oluuur.
Evet, tartışmasız tek bir diyalogları dahi olmayan bu ikili, ortamın verdiği neşeyle didşmeyi bırakmış, eğleniyorlardı.
Birlikte dondurmacıya gitmiş ve istedikleri aromaları seçiyorlardı. Jang-Ni atıldı :
-Böğürtlen ve limon. Ardından da Wook-Min :
-Karamel ve vanilya.
Dondurmacı Jang-Ni'ye verdiği dondurmadan sonra Wook-Min'in dondurmasını uzatırken Jang-Ni'ye doğru konuştu :
- Sevgilin de pek yakışıklı , sarıp sakla yoksa kaparlar.
Jang-Ni şaşkına kadına baktı. Bu kadar İyi ingilizce bilmesine mi şaşsaydı, yoksa yaşına bakmadan "kaparlar" kısmında Wook-Min'e attığı bakışa mı. Aniden gelen bir dürtüyle konuştu :
-Sevgilim değil, kocam!!
Tabiki anında pişman olmuştu. Hayır ne kocası acaba "formaliteden", sadece bu. Belirtmesine bile gerek yoktu ki. Ne diye hem de hiddetle "kocam" siye duyurmuştu ki kadına. Wook-Min'in şaşkın bakışları altında konuştu :
-Neyse, biz gidelim.Otele dönerken yol boyunca konuşmamışlardı. Zaten yol da uzun sürmemişti. Otele vardıklarında şoförden akşam otelde bir parti olduğunu öğrenmişlerdi. Bunun üzere bir ara partiye uğramak için sözleşip odalarına ayrıldılar.
~~~~
Jang-Ni sağır olmalarına yola açabilecek müziğe hiç aldırış etmeden pistte coşuyor, Wook-Min ise kenarda içkisini yudumlarken bir yandan Jang-Ni'ye bakıyordu. Beline kadar dökülen dalgalı kumral saçları, uzun ince bacakları, ve bir çocuğunki kadar ince belini saran salaş mini elbisesiyle muhteşem duruyordu. Bunu fark eden tek kişi değildi Wook-Min, etrafta Jang-Ni'yi dikizleyen erkekler doluydu ve Wook-Min gayet bunun farkındaydı. Istemsizce adamlardan birine dik dik bakarken Jang-Ni yanına yaklaşıp barmenden bir bardak daha içki istedi. Kör kütük sarhoştu ama yine de içmeye devam ediyordu. Wook-Min de farksız sayılmazdı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde son gaz dansa ve içmeye devam ediyorlardı. Derken Jang-Ni'nin aniden kendini bardan dışarı atmasıyla Wook-Min de peşinden geldi.
-Ahh, midem bulanıyoor! Diye bağırdı Jang-Ni.
-Ne bağırıyorsun burda müzik mi var! Diye karşılık verirken Jang-Ni'den daha fazla bağırıyordu Wook-Min.
-Bekle, bi su alıp geliyim açılırsın. Diye devam ettikten sonra kenardaki büfeye doğru ilerledi.Geri geldiğinde Jang-Ni'nin belinde başka bir adamın kolunu ve ona nasıl sarkıntılık yaptığını görmeyi beklemiyordu. Bir an bile düşünmeden adamın üzerine yürüyüp, bir yumruk fırlattı ve hemen ardından kendinde olsa kesseniz söylemeyeceği o cümleyi döktü dudaklarından
-Napıyorsun lan sen benim karıma.!
Jang-Ni şaşkınlıkla mümkünmüş gibi gözlerini daha da fazla açmaya çalışıyor ve tek kelime dahi edemiyordu. Araya başkalarının girmesi sonucu kavga büyümeden bitmişti. Wook-Min, tek kelime etmeden odasına doğru yol almaya başladı, hemen ardından da Jang-Ni. Asansöre girdiklerinde aralarındaki sessizlik devam ediyordu. Jang-Ni kendi kendine konuştu
-Benim karıma ㅋㅋㅋㅋ
Hoşuna gittiği her halinden belliydi ve her ne kadar kendi kendine söylense de Wook-Min de duymuştu.
-Ne var be bi anda çıktı ağzımdan, ciddiye filan alıyım deme.
Jang-Ni bunu hiç duymamış gibi sorhoşluğun etkisiyle sırıtmaya devam ediyordu. Derken aniden Wook-Min'e dönüp yanaklarını sıkmaya başladı.
-Yaaa çok tatlıydı.
Bu sefer şaşıran taraf Wook-Min olmuştu. Bir şey demeden, diyemeden karşısında son derece tatlı bir şekilde yanaklarını sıkan kıza bakmaya devam etti. Daha fazla dayanamadı ve Jang-Ni'ye yaklaştı...
~~~~
Jang-Ni sabah uyandığında hissettiği ilk şey başının çatlamasıydı. Ağrı değil, başı çatlıyordu. Ağrıyla yatakta gerindiğinde kolunun yatağın sağ tarafındaki bir "şeye" çarpmasıyla irkildi ve bakışlarını o taraf çevirdi. Çok geçmeden de çığlığı bastı.
-Ya, senin benim yatağımda ne işin var!
💒💒
On Asır sonra bir bölüm kdnfng
584 kelime
Neyse çok da olmuyo sanırım ama hayırlısı kfkgmg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Evlilik
Teen FictionZoraki evlilikle başlayan ilişkinin zamanla aşka dönüşmesi...