Vasiyet

163 8 2
                                    

         Oturduğu koltuktan şiddetle kalkan Jang-Ni ayağını yere vurarak bağırdı
  - Hayır, asla! Böylesine bir sebep için tanımadığım  herifin tekiyle evleneceğimi mi düşünüyorsunuz?? Saçmalamayın!
     Wook-Min hiddetle karşılık verdi

-Sanki ben sana bayılıyorum, asıl sen nerden çıkardın bu yaşta evleneceğimi. Şu mükemmel, tek seferde kızların gönlünü fetheden yüzümle günümü gün etmek varken evlenip de kendimi mi harcıyacağım? Hem de senin gibi biriyle! Söyleseydin de dedene doğru düzgün bi vasiyet bıraksaydı, bu duruma bile hiç gelmezdik.
       Jang-Ni hemen devam etti
   - Ha sanki bitek benim dedem yüzünden burdayız, deden de duyduğu gibi tutturmasaydı "Aman vasiyetse yapmamak olmaz, hem ne güzel vasiyet, evlenin işte, hem evlenmekten başka çareniz yok" diye.
      Wook-Min tam cevap verecekti ki babası devreye girdi
-Çocuklar yeter! Hayır böyle  bir şeyi istemediğinizin farkındayız, ama yaşlı başlı adamlar, birisi vasiyet etmiş diğeri de can dostunun istediği olsun istiyor, hem bu sadece formaliteden bir evlilik olacak, siz ileride başka birini sevdiğiniz zaman ayrılırsınız.
Jang-Ni'nin annesi araya girdi
-Aynen öyle,bir yıl evli kalır, sonra istediğiniz zaman ayrılırsınız, anlaşamadık filan dersiniz, bu kadarına da karşı gelecek biri değil, hem sadece Wook-Min'in babası değil, baban da babasının son isteğini gerçekleştirmek istiyor. Dedi Jang-Ni'ye.
            Herkes bu kadar kararlıyken, razı gelmekten başka çareleri yoktu..
     

İstenmeyen Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin