13. Výlet 3/4

178 8 5
                                    

Andrian
Šel jsem jí okamžitě hledat.
Taky jsem jsi pro jistotu vzal kapesní nůž a sirky.. Nikdy nevím kdy se budou hodit.
Jakmile jsem byl dál od campu tak nastávalo nepříjemné ticho..
Slyšel jsem různé praskání větví a tak..

*po půl hodině*

Pořád nikde jsem jí nenašel říkal jsem si ,,Sakra.. Kde může být?!"
Můj strach se naplňoval.. Byl jsem už zoufalý tak jsem se rozhodl, že se vrátím do campu.

*v campu*

Přišel jsem tam a hned jsem to mířil do stanu.
Pomalu rozepínám stan se slzama v očích, že jsem ubožák, který ublížil holce..
Jakmile ho otevřu vidím tam spící Marinett. Nedokázal jsem uvěřit vlastním očím! Ležela tam! Vrátila se! Byl jsem radostí bez sebe. Ihned jsem si k ní lehl a přitáhl ji ke svém tělu. Cítil jsem jak krásně voní.. Byla tak krásná a křehká.
Jsem tak rád, že se vrátila.
Za pár minut jsem hned usnul.

Marinett
*ráno*
Probudila jsem se v jeho objetí. Byla jsem velice překvapená. Už jsem si myslela, že se nevrátí.
Cítila jsem se provinile, že jsem zdrhla a pak, když jsem se vrátila tak byl fuč.. Myslela jsem si, že odjel zpátky do Paříže..
Byla jsem šťastná, že ne! Ještě víc jsem se k němu namačkala, protože mi u něho bylo nejlíp.
Po chvíli jsem uviděla jak se probouzí.. Tak jsem neváhala a hned jsem mu dala vášnivý polibek. On se okamžitě připojil. Takže jsme se ani neřekli ,,Dobré ráno" a už se tady líbáme.
Po chvíli jsme se od sebe odtrhli a on mi řekl ,,Jsem rád, že jsi se vrátila. Měl jsem o tebe takový strach! Prosím tohle mi už nedělej!" a já na to ,,Neboj už ti nic takového nikdy neudělám!"
Po tom co jsem to dořekla tak jsme se začali zase líbat.

*na snídani*

K snídani jsme měli ovesné vločky s bílým jogurtem a ovocem. Moc jsem si nad tím pochutnala.
Andrian na to moc nevypadal, že by to jedl každý den, ale řekl, že když je to zdraví tak to sní.

*po snídani*

Jsme se rozhodli, že půjdeme se projít k nedaleké řece.
Prej je to tak 2-3 km od campu.
Cesta nebyla až tak dlouhá.. Přišlo mi to hodně krátký, ale co jak jsem beruška tak jsem na to zvyklá.
Dneska bylo nějaký vedro tak jsme si sebou vzali plavky, že se budeme koupat. Bylo asi tak 31°C.
Umírali jsme vedrem. Hned na místě jsme se převlékli do plavek a skočili do vody.
Voda nebyla moc studená, ale byla vlažná.
Andrian hned po mě skočil a začal semnou dělat kraviny..
Ale pak se to nějak zvrtlo a Andrian najednou...

~pokračování příště ~

Ano ano vím :D
Jsem hnusná, že jsem to takhle ukončila :DD Tak, ale stává se :D A další kapitolu vydám tak asi za tři týdny, protože jedu pryč :D
Doufám, že se vám kapitola líbila :)
Taky mi klidně pište do comm co si myslíte, že bude v dalším díle :))
Celkem mě to zajímá :D
Jinak už máme BOHUŽEL půlku prázdnin za sebou.. Ale zase další před sebou :D 
Ok tak už to tady dlouho nebudu okecávat ahoj :D

Láska mezi dvěma superhrdiny Kde žijí příběhy. Začni objevovat