Stál jsem na domluveném místě, ale Nicky nepřicházela. Uklidni se.. jsi tu o deset minut dřív.
Začal jsem přešlapovat. Byl jsem nervózní víc, než bych chtěl. Bylo to naše první "rande". Není to rande Jimmy!
Jenže po chvíli jsem si něčeho všiml. Nicky stála opodál s nějakým klukem a....
MŮJ BOŽE!! ONA HO LÍBALA. DRŽEL JI ZA ZADEK A LÍBALI SE!!!!
Okamžitě se mi zrychlil dech. Rychlým krokem jsem je obešel a téměř jsem vyběhl ze školy. V periferním vidění jsem zahlédl, jak Nicky zpozorněla, ale nejsem si jistý, že mě viděla.
Odemkl jsem vchodové dveře a vyběhl schody. Došel jsem do svého pokoje a praštil sebou do postele.
Ležel jsem a zíral do stropu. V tom jsem zaslechl otvírání dveří. A za pár vteřin stála Mary kousek ode mě.
Chvíli jen stála a dívala se na mě. Potom potichu řekla: "Co se stalo?"
Mlčel jsem. Měl jsem pocit, že když promluvím, rozbrečím se.."Líbala se s jinym klukem," vydal jsem ze sebe. Mary se na mě dívala lítostným pohledem.
Posadil jsem se na posteli a potom z ní slezl. "Já....já to nechápu Mary....vždyť já....co jsem udělal špatně." Opřel jsem se o zeď a svezl se po ní na zem. Přitáhl jsem si kolena k tělu a položil si na ně hlavu.
Mary si klekla ke mně a zadívala se mi do očí. "Nic Jimmy. Nic jsi neudělal špatně." Začal jsem kývat hlavou. "Ne....tak to není. Musel jsem něco pokazit," šeptal jsem, protože jsem věděl, že kdybych mluvil víc nahlas, bylo by slyšet, že skoro brečím.
"Něco jsem posral!" vykřikl jsem najednou a vnímal to, jak se mi oči plní slzami. Rychle jsem si stoupl, aby mi Mary neviděla do obličeje. Položil jsem si ruku na parapet a zadíval se z okna. Po tváři mi stekla jedna neposlušná slza. Už je to dlouho co jsem nebrečel. Tak strašně dlouho.
Co nejrychleji jsem ji setřel. Ucítil jsem, jak mě Mary chytla za ruku a pohladila mě po zádech. Snad si toho nevšimla. Spolehni se, že všimla..
Kurva!! řekl jsem si."Stojí ti za to?" zeptala se mě Mary docela klidným hlasem. "Stojí.... já jí miluju!"
ČTEŠ
Kamarádka
Short StoryMám kamarádku Mary. Vždy byla usměvavá a otevřená, ale začínám zjišťovat, že není doopravdy šťastná.