Kilat menyambar bumi dan jasad Kim Shin hilang.
Berdirinya suatu lembaga dengan pedang terhunus."Tuan Jeneral?"
"Welcome back,Sir,"Kim Tae Shin menunduk tanda hormat kepada Jeneral Kim Shin yang berdiri dengan pegun."Now,whats my job?""Jungkook,irreona!"Yijae mengetuk dan memukul kaki Jungkook yang tidak bergerak."Jungkook?"Tidak menyahut."Jungkook!!"Tidak menyahut jugak.
"Jin hyung!!"Yijae berlari dengan hanya memakai bathrobe kerana terlalu tergesa-gesa.
"Waeyo?"Jin yang sedang menonton Dora the Explorer berasa terganggu dan Somi yang sudah tertidur diangkatnya ke bilik supaya tidak terganggu.
"Wear your clothes first and tell me later,arraseo?"Jin berlalu ke bilik Somi dan meletakkannya dia atas katil.
Yijae yang sudah memakai bajunya berjalan ke bilik Somi yang tidak jauh dari bilik tamu yang didiaminya.
"What is it?"Jin berkerut melihat muka Yijae yang resah.
"Jungkook is not really respond,I woke him up and he is just being a statue,"
"Jinjjayo?"Jin berasa hairan lalu bergegas ke bilik Jungkook.Dia memerhati Jungkook yang tidak sedarkan diri itu.Seingatnya,kejadian itu pernah berlaku kepada Jungkook semasa dia demam panas,akibat terkejut atas pemergian Omma,Appanya dan Junghae dalam kemalangan beberapa tahun lepas.Dia jarang tidur seperti itu.
"Give me a bowl of water,"Jin menyuruh Yijae mengambil semangkuk air supaya Jungkook sedar.
"Nah,"Yijae menghulurkan air tersebut,tetapi satu panggilan daripada Taehyung menghalangnya untuk mengambil mangkuk berisi air itu."Simbah kat Jungkook,kalau apa-apa jadi bagitau hyung,""But hyung..""Got to make a call,so sorry,"Jin senyum ke arah Yijae supaya dia tidak risau akan perkara yang terjadi.
"Ha ape dia?Any problem,Tae?"
"H..hyung..Something terrible happen..Jebal..Tolong aku..Irene.."Suara Taehyung yang terketar-ketar mengejutkannya.
"Okay aku datang sekarang,"Belum sempat Jin hendak mengambil kunci keretanya,tiba-tiba dia mendengar satu jeritan.
"Arrgghhh!!!"
YOU ARE READING
GOBLIN
FantasyAfter through a dream,all of things got changed.A friendship became strangers when everyone have their own power and duty...What will happen if they reunited each other again in the other world?