Εντάξει! Πόσα κουλα πραγματα θα μου συμβούν μέσα σε ένα καλοκαίρι;!Ε;! Σας ρωτάω! Πόσα;;!!
Οκ... Για αρχή ας καλμαρουμε λίγο τα νεύρα μας (όχι δεν τρεμοπαιζει το μάτι μου απο τον θυμό, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς), κι ας αρχίσουμε την εξιστόρηση του τρίτου περιστατικου.
Όλες μας κάποια στιγμή έχουμε φορέσει σκουλαρίκια! Τι πάει να πει δεν έχεις τρύπες στ' αυτιά;! Να κάνεις!
Τέλος πάντων... Συγχυστηκα πάλι!
Δεν είμαστε όλες πλούσιες, χρυσό μου, να πηγαίνουμε στα folli follie και στα swarovski να παίρνουμε σκουλαρίκια. Αρκουμαστε στα j*mbo της γειτονιάς (δεν κάνουμε τοποθέτηση προϊόντων μάνα μου), που εδώ που τα λέμε, είναι και τσάμπα.
Πήγα κι εγώ λοιπόν σαν καλό παιδάκι, είδα τα σκουλαρίκια, τα βιδωτά παρακαλώ, και τα αγόρασα...
Δεν μ' άρεσαν αυτα με το κούμπωμα το κανονικό! Ήθελε και ταπα η μάπα μου! Κι εν πάσι περιπτώσει, για να μην παρεκτρέπομαι (μα πώς το μιλάω το ελληνικό σήμερα;!) , πήρα τα σκουλαρικακια, και τα πήγα σπίτι.
Μέχρι εδώ, όλα καλά; Μετά αρχίζουν τα δύσκολα...
Τα βάζω μια, τα βάζω δύο, τα βάζω τρεις... Τέταρτη δεν τα εβαλα. Και ξέρετε γιατί;
Γιατί δεν μπόρεσα να τα βγάλω την τρίτη!
Όπως το ακούτε! Έμεινε το βιδωτό σκουλαρίκι πάνω στο αυτι μου!
Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου, βγες! Τίποτα! Απτόητο!
Μάλλον παρεξηγήθηκε με το χρυσό. Ήταν άλλου χρώματος, τι να κάνουμε;
Πηρα ψαλίδια, μαχαίρια (ζω ακόμα όπως βλέπετε) και προσπάθησα να το κόψω. Πόσο καλή ποιότητα θα είχε ένα σκουλαρίκι από τα j*mbo;
Πολύ καλύτερη απ' όση φανταζομουν, σιιιιγουραααα...
Το αυτί μου το έκοψα, μια γρατζουνια μην νομίζετε πολύ, όμως το σκουλαρίκι δεν το έβγαλα!
Και στο κάτω κάτω δεν έφταιγα εγώ! Αυτά τα ψαλίδια δεν είναι καθόλου καλά τη σήμερον ημέρα.
Έφτασα σε ένα σημείο που λέω, βρε δεν πάει να μείνει κολλημένο; Δεν με νοιάζει.
Μεγα λάθος! Όχι επειδή σκουριασε και παραλίγο να γίνει μόλυνση, αυτά είναι ψιλοπραγματα.
Αλλά επειδή εξ αιτίας αυτού, παραλίγο να χάσω ένα αεροπλάνο!
Κι εδώ αρχίζει το ζουμί...
ESTÁS LEYENDO
The most awkward moments in my life...
HumorΣίγουρα σας ενδιαφέρουν οι αμήχανες και ντροπιαστικές στιγμές της ζωή μου... Και όχι! Δεν σας ρωτάω. Σας το ανακοινώνω... Εδώ λοιπόν είναι ένα βιβλίο με ξεκαρδιστικά περιστατικά που με έκαναν να θέλω να ανοίξει η γη να με καταπιεί...