Περιστατικό 7ο: Γκαντεμιά on board

39 8 2
                                    

Όλες μας πανε για ψώνια;!

Ναι. Το ξερω!

Όπως κι εγώ γιατί... καινουρια σεζόν ισον καινουρια γκαρνταρόμπα!

Και μην κλαίτε οσες δεν έχετε παει ακόμα! Οι εκπτώσεις κρατάνε καλα!

Ε... Πόση γκαντεμιά λέω; Δεν είχα κανένα κρουσμα τώρα τελευταία.

Τι εννοείς ότι πηγα σε στάση λεωφορείου και εκεινο είχε αλλάξει δρομολόγιο;! Μια κακή σύμπτωση ήταν αυτό! Αντε!!

Παω λοιπόν ωραία ωραία στον προαστιακό, ναι παλι σε μέσο μεταφοράς την έπαθα! Δεν είμαι εγώ για τα τρία Μι.

*ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ*

Αμόρφωτοι άνθρωποι!

Πάω λοιπόν στον προαστιακό, περιμένω, περιμένω... τίποτα.

"Μωρη αχλάδω, μου είπες ότι πέντε έρχεται αυτο το πράμα. Τι έγινε; Σε είδε και τρόμαξε;!"

Ναι.... Μην με παρεξηγήσετε! Δεν μιλάω σαν οδηγός νταλίκας σε μια ευσυνειδητη κοπέλα που κάνει απλά τη δουλειά της στα εκδοτήρια.

Μιλάω στην θεια μου, η οποία θα ερχόταν μαζι μου στο εμπορικό. Γιού νόου... Άη νίντεντ μάνεϋ!!

(Θεία αν τα διαβάζεις αυτά δεν τα εννοώ. Πλάκα είναι καλε... Πλάκα!)

Με τα πολλα... Έρχεται ο ρημαδοσυρμος!

"Αυτό είναι;!"

Και προσεξτε απαντηση!!!

"Ναι."

Ε καλά τι περιμενατε; Να με πετάξει στις ράγες;

Μπαίνουμε μέσα και..........

Δυο λεπτά αργότερα:

"Νομίζω ότι μπήκαμε σε λάθος συρμό."

Την πετας από το παραθυρο, ή δεν την πετάς;!

ΤΗΝ ΠΕΤΑΑΑΑΑΣΣΣ!!!!

Ας το προσπεράσουμε αυτό... Το πηρα απόφαση ότι δεν θα πηγαινα για ψώνια εκείνο το Σάββατο.

Φτάνουμε στον εξωτικό Ασπρόπυργο.

Κι όταν λέω εξωτικό μην φανταστείτε φοίνικες, λιμνες, αμμουδιά και τετοια.

Πιο πολυ αγρια δυση θυμίζει. Έχει ερημιά, έκταση ακαλλιεργητης γης και που και που (για να κόβει κίνηση, όχι τίποτα άλλο) ένα από εκείνα τα στρογγυλά φυτά που περνάνε από τα πλανα του Μπομπ του Σφουγγαρακη, όταν θέλει ο σκηνοθέτης να δείξει ότι είναι τρεις κι ο κουκος.

The most awkward moments in my life...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant