Nový začátek

660 33 0
                                    

Ahoj :)
Jmenuji se Adéla Vedral, je mi 19 a právě jsem se rozešla s přítelem on to spíš ani přítel nebyl , bylo to nechutný hovado ale zpět ať o mně něco víš. Moje koníčky jsou čtení knih,hraní her,streamovat a taky hlavně hrát na elektrickou kytaru .

A teď  k příběhu ..

Pohled Adély
--------------------

Další ráno a ,už zase slyším ten budík , bože jak já nenávidím ten zvuk. M : dneska jsem přespala u Jany ale nemůžu tu být dlouho ano sice nemám kde být ,ale něco se najde doufám.("M" =myšlenky) 
Můj starší bratr Radek bože jak mi chybí , neviděla jsem ho od svých 16 a ti už ta nějaká doba je. Ale mohla bych mu zkusit zavolat.


Bože nebere mi to .

Tak co asi má hodně práce nebo nevím zavolám mamce .

(M- máma  J- já) Kdyby někdo nechápal :D

M: Ahoj zlato copak stalo se něco ? 

J: No ano rozešla jsem se s Davidem 

M: Ježis zlato je mi to líto nechceš dojet ?

J: Velmi ráda sbalím se dojedu dobře ? 

M: Dobře a zítra má dojet i  Radek s kámarady

J: Ok tak já tak za 3 hodiny budu u tebe Tak PAPA

 M: Papa

Tipla jsem hovor a začala se balit . Janě jsem nechala vzkaz a jela. Cestou jsem si pustila radio mluvily zrovna Lolku že kdo je mistr Čr a tak , popravdě mně ani nepřekvapilo že to je solená trojice ve ,které je i můj bratr .

O 3 hodiny později 

Zaparkovala jsem vedle auta mojí mamky ale vedle ní bylo ještě jedno asi , měla společnost. Pomalu jsem šla ke dveřím a zazvonila " Ne já jí otevřu .. Ne já " co to je za hlas byl mi povědomí ale nemohla jsem si vzpomenout . Dveře se otevřely a stál tam můj úžasný bráška Radek hned jsem ho objala až málem nemohl dýchat . 

První kapitola je trochu kratší ale na úvod myslím že dobrý . Pokračování napíšu co nejdřív. Děkuji všem co si to přečtou. Dash


Wedryho Sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat