Další část :P věnovaná @Essie159 ta snad se líbí :)
W: no víš nedávno měli jeho rodiče nehodu a on má mladší sestru... No tak jestli by nevadilo kdyby bydlela taky v tom domě nějaký čas
Š: Klidně... W: pořád na to myslíš ?... Š: Ani nevíš jak moc a hlavně na ní..chybí mi moc....Takhle náš rozhovor skočil. Sedl si vedle mně a objal mě to co jsem nejvíc potřeboval ale nejvíc vidět jí zase a slyšet jí....Začal jsem brečet. Po chvilce mi Wedry řekl něco o Kubově sestře. Její 18 a jmenuje se Rose. Je prý celkem dost v pohodě . Zbytek jsem nevnímal.
Byl už večer a já tvrdě usnul asi vyčerpáním.. Sen:
Šel jsem po nějaké cestě s někým za ruku řekl jsem si že to je asi Adél ale nebyla. Najednou se změnila scéna a byl jsem v černé místnosti a naproti mně byla holka. Měla hnědé vlasy a tmavé oči. A obličej jí zdobili pihy, a plné rty.
RánoZbudil jsem se s tímhle snem a už se mi nepřestal zdát .
O měsíc později..
Chci vědět co je to za dívku v mém snu ,chci vědět proč se mi zdá , proč mi nedá pokoj. Dneska se stěhujeme ale House a jeho sestra jsou tam už dva dny. Celkem se těším ale nechci opustit tenhle dům kde jsem svoje nejhezčí zážitky a vzpomínky tady. Kde jsem jí potkal..ukápla mi slza
W: Tak už pojd ... křičí na mně Radek hned jsem mu odpověděl že už jdu. Furt se s její smrtí vyrovnávám ale život jde dál ne ? Co si to namlouvám nikdy na ní nezapomenu ,bude navždy v mém srdci. Pamatuji si jak jsem jí poprvé políbil a poprvé viděl nezapomenutelný pohled a pocit. Do prázdného domu jsem potichu řekl "Zbohem" sotva jsem to dořekl cítil jsem něčí ruku na mé tváři ale nikdo tam nebyl. Došlo mi že to je Adéla a že jí taky chybím "Nikdy na tebe nezapomenu" zavřel jsem dveře a šel za Wedrym. Po cestě která byla vážně dlouhá jsme dojely. Po cestě jsme kecaly a tak no. Když jsem zaklepal na dveře po chvilce slyším kroky a slyší holčičí hlas . "To nejdeš otevřít ? " nic se neozývalo usoudil jsem tedy že šla ona. Otevřela a řekla že skočí pro bratra . To je ona ta holka s mého snu..
Další kapitola 392 slov :D :3 snad se líbí :P názor ? :P děkuju za 400+ přečtení :O jsme ÚŽASNÍÍÍÍÍ!!!!!!
ČTEŠ
Wedryho Sestra
FanfictionAhoj :) Jsem Adéla a mého bratra určitě znáte nebo aspoň poznáte . Už dlouhou dobu jsem ho neviděla . Ale jednou věcí se vše obrátí . Nebudu vypisovat prostě čti . 👌😂 Adéla (Wedryho sestra) - 19 Radek (Wedry ) - 21 Pavel (Herdyn) - 22 Štěpán (Ba...