Odešel a šel jí hledat. Koukaly jsme s Wedrym na sebe jak na blázny.
Š: Co ? Ty si o tom věděl ?
W: Ne ani omylem ale Adel očividně jo.
Š: Bože já jsem takový kokot..
W: nejsi jen máš teď špatné období ale měl bys se mírnit Kuba m pravdu.
Š: Až dojde tak se jí omluvím..
W: Pochybuju že s tebou bude chtít mluvit ale za pokus nic nedáš.Šel jsem do svého pokoje a začal streamovat. Po té dlouhé době mi to chybělo.
Po 2 hodinách
---------------------
Slyším jak někdo práskl dveřmi. Běžím dolů a doufm že to je Rose ale nebyla byl to Kuba.Š: Tak co ?
K: Nemůžu jí najít prošel jsem celý okres a nikdeFurt na mně byl naštvaný ale spíš se zajímla o Rose a kde je. Omluvil jsem se mu a řekl že jí zkusím te najít já. Jen přikívl byl dost unavený kdy jsem se chtěl obléct a jít jí hledat zahlédl jsem někoho na zahradě. Nazul jsem si boty a šel tam ležela tam. Oči měla rudé od pláče, byla u tma ale měsíc pořádně svítil. Šel jsem k ní a lehl si vedle.
R: Co tu chceš ?
Š: Omluvit se...Nic neřekla a čekal co ještě řeknu.
Š: Omlouvám se že jsem po tobě vyjel a nenechal tě to doříct ale její ztráta mně zničila. Chybí mi její oči ,hlas,smích,úsměv a její obejmutí.
V tom se na mně otočila a sedla si.
R: Taky mi chybí v ten den jsem vás měla poznat . A seznámit se se svojí rodinou ale kdy jste nepřicházely tak jsem šla naproti viděla jsem Radka jak tam klečí a jak tam ty sedí u ní hned mi došlo co se stalo. Utekla jsem. A omluva se přijímá.
Sedl jsem si a koukal na ní." Vidíš ty hvězdy ? " zeptala se mně odpověděl jsem.
R: Vidí jak ta nejjasnější záři ?
Š: Ano
R: To je tvoje hvězda A ta naproti ta je Adél dokut nepřestane svítit je tu navždy. Ale měl by jsme i zapomenout
Š: Jako na ní ?
R: Ne ale na to co se stalo a hlavně se schopit a začít znovu.
Otočila se na mně, usmála se a naklonila se a dala mi pusu na líčko. S červenal jsem.R: Dobrou noc Hvězdo. (zasmála se)
Š: Dobrou..Odešla. Koukl jsem se na nebe a jedna hvězda začala víc svítit skoro stejně jak ta moje jak říkala Rose.
Celou dobu jsem se tam culil a přemýšlel.
Tad tou pusou nad ní. Jak to ? bože Baxi ani na to nemysli. Vztal jsem a šel do svého pokoje. Tvrdě jsem usl.Další kapitola. ❤ Snad se líbí :P
Tak Baxčus 👊 Dash ✌✌
ČTEŠ
Wedryho Sestra
FanfictionAhoj :) Jsem Adéla a mého bratra určitě znáte nebo aspoň poznáte . Už dlouhou dobu jsem ho neviděla . Ale jednou věcí se vše obrátí . Nebudu vypisovat prostě čti . 👌😂 Adéla (Wedryho sestra) - 19 Radek (Wedry ) - 21 Pavel (Herdyn) - 22 Štěpán (Ba...