Já se zamilovala 💞

440 23 4
                                    

S Radkem a Štěpou jsme se domluvily že budu bydlet u nich. Sice se bojím že jim tam budu zavazet ale tak snad ne. Začalo mi kručet v břile ale tak že to každý slyšel.
R: Jo paní má hlad (zasmál se)
A: Možná trošku
R: Tak ja ti něco uvařim
A: Ne to je dobry
R: Adélo neser
A:Dobře bráško

Odešel do kuchyňe .
Já si přisedla blíž ke Štěpovi abychom se domluvily na tom venku.

Pohled Štěpy
-------------------
Áďa si ke mně víc na máčkla. Cítil jsem její hebkou kuži. Pak se mně zeptala kdy půjdem ven a tak.Nakonec jsme se dohly na středu (je pondělí) .
A: Štěpo ?
Š: Ano ?
A: je mi hrozná zima nemáte ňejakou deku?

Skočil jsem pro deku, hezky ji přikril a ještě obejmul.
Bože jak ona je krásná a ten její hlas.Koukla na mě a řekla "Děkuju Štěpo" a usmála se.
Nakednou přišel do pokoje Wedry s palačinkou a jejo výraz k nezaplacení.

R: Ehm ?
A: neboj byla mi zima
Š: její zima snad ji nenechm umrznout ne ?
R: no to ne no

Podal jídlo Áďe. Poděkovala a řekla že je to výborný.

A: No a kluci kde budu mít pokoj ?
Š: Můžes vedle mně . Je tam voln místonst
R: Nebo ješté vedle Herďi
A: Radku víš že s Herdynem si nerozumým tak vedle Štěpy.
Š:oki

Šel jsem jí ukázat kde to je a že už tam je zakladní postel a skříň .Řekl jsem ať chvilku počká že jí donesu peřiny.

Pohled Adély
--------------------
Je na mně tak hodný, je fakt super a ty jeho oči nikdy takové jsem neviděla. A jeho obejmutí které jsem nečekala, jeho starost. Áďo klid, bože je si s ním tak hezky.
Áďo je to kámoš tvého bratra .
Ano máš pravdu ale ...Ale co ? no já se do něho zamilovala ...Ježis maria to nám scházelo. Co kdy je jako David ? ....Ne to není.....Jak můžes vědět...Prostě to vím  (povída si sama se sebou ok ? :D )
Došel Štěpa.

Š:Prosím tady máš peřiny a nějaký věci na převlečení
A: Děkuju moc (dala jsem mu pusu na líčko) jsi hodný

Nechápavě na mně koukal a stál.Řekla jsem mu že jestli mu mevadí že se půjdu umýt a potom dojdu dolů za nimi, jenom kývl a odešel.

Pohled Štěpy
-------------------
Dala mi pusu na líčko nezdálo se mi to . To  líco už nikdy neumyju.
Ale má krásné jemné rty.
Šel jsem dolů za Wedrym.

Další část venku :) snad se líbí :) měla by vyjít ještě jedna kapitola dneska :) ale nevím kdy :) :3 tak si to hlídej te :)  kdyby jste měli nějaké otázky napady nebo tak určitě napište :) Tak Baxčus 😺
Dash

Wedryho Sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat