Že by rande ? 👌

561 26 10
                                    

Je večer a já nemůžu usnout . Beru do ruky mobil a projíždím socialní sítě v tom mi cinkle facebook. V kolonce se objěvilo Štěpán Buchta vám odeslal žádost o přátelství . Klikla jsem na přijmout a hned mi napsal .

Š: Ahoj Áďo :)
A:Ahoj Štěpo :)
Š: Nechěla by si někdy zajít ven ? :)
A: Moc ráda :)
Š: A tak kdy máš čas ?
A: Tak dohodnem se zítra u vás oki ?
Š: Jak u nás ? Ty máš dojet ?

Pohled Štepy
-------------------
Já toho Wedryho fakt zabiju ani neřekne . Chvilku jsem se zamyslel ...furt na ní myslím je fakt krásná a ty její oči a ta postava a najednou mi  cink messenger.

A: Ano Radek než jste odjely tak mě pozval  :) on vám to neřekl ?
Š: No mně teda ne ale nevadí jsem rád že dojedeš :)
A: kecko :D nic Štěpo jdu spát tak Dobrou :)
Š: Dobrou noc :)
A: Zobrazeno 20:34

Až uvidím Wedryho asi ho zabiju. Šel jsem pomalu po schodech aždo kuchyně kde jsem si udělal kafe . Sedl si na gauč a byl na mobilu . Hele Wedry je aktivní schválně mu napíšu.

Š: Hele Wedry proč jsi mi neřekl že má dojet Áďa ?
R: Už Áďa jo ? snad jses nezakoukal hele 😂 a zapomněl jsem tak srr
Š: Prosím tě .. A v poho a co nemůžu jí tak říkat ?
R: V poho v klidu bro jen jsem se zeptal
Š: a i kdyby se mi líbila tak co ?
R: Sakra Štěpo v klidu .. Nic je to vaše věc nic jdu spát tak Čau a v klidu jo ?
Š: Dobrou jj ..

Šel jsem zpátky do svého pokoje když mi někdo volal .Bože zase ona vzal jsem jí to byla to moje ex ale už jsem k ní nic necítil a mohla zi za to sama .

Ex:Štěpko nechtoho já tě miluju (jméno si domysly 😂 )
Š: Neříkej mi tak jasný ..A je konec na dobro sama si způsobila
Ex: Štěpo prosím
Š: Ne a už se mi neser do života

Tipl jsem to ... "Uff" půjdu spát ať jsem zítra v klidu . 

Další den ..RÁNO
---------------------------

Bože dneska mám jet za klukama. Podívala jsem se kolik je hodin "9:00" no dneska jsem si trochu přivstala . Šla jsem se umýt a udělat hygieny . Umyla jsem si vlasy, vyčistila zuby a dala si trochu řasenky. Oblékla jsem si černé ryflove kraťasy a tilko s výstřihem a okolo pasu jsem si dala černočervenou kostkovanou košily.
Šla jsem dolů mamka už chystala snídani.
M: Dobré ráno zlato
A: Dobré mami

Šla jsem k ní a dala ji pusu na líčko.

Doufám že se vám tahle kapitola líbila ☺ teď trošku delší ale neva 😊 kapitoly by měli vycházet každý den a i víc ja jednu kapitolu denně :) Tak zatím Baxčus :P
Dash

Wedryho Sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat