Seděl jsee tam asi hodimu ale potom jsem už šel do pokoje. Lehl jsem si na postel. Bože já jsem takový kretén to není možný. Slyším odemikání dveří. Jsou to kluci ale pochvilce slyším druhé odemknutí to už je Rose Chtěl jsem jít dolů ale neměl jsem odvahu. Ležel jsem tam a přemýšlel. Po chvilce došel Wedry.
W: Co se děje ?
Š: Nic
W: kecáš.
Š: MožnáSedl si vedle mně.
W: Tak povídej
Š: Prostě miluju Rose ale přitom i ještě Adél. A j nevím co chci jsem uplně v piči.
W: Aha..No víš jak si seděl s Rose na zahradě ?
Š: Ty si nás viděl ?
W: Jo ale jenom chvilku něco ti tam říkala ne ?Zmkl jsem a já si vzpomenul co mi řekla " Ale měl by jsme i zapomenout" měla pravdu.
Š: Dík hele
W: V pohoPopravdě ani nevěděl za co jsme mu poděkoval ale v klidu odešel.
Ležel jsem asi ještě tak hodinu a potom jsem usl.O týden později
------------------------Probudil jsem se asi v 2:30 a nemohl jsem usnou. Šel jsem na zahradu a sedl jsem si . Koukal jsem tam na hvězdy.
Když se tak dívám na tu "svojí" hvězdu nezáří u tak moc jak před tím když tu byla Rose.Š: Proč jsen takový idiot ?..Proč ? Rose je překrásná. A ty její pihy jí zdobí obličej společně s plnými rty. A když se jí podívám do očí jsem pohlcen. A její hlas , a hlavně úsměv. Lituju toho.
Od té doby co utekla k sobě jsme se nebavily. Ale najednou jsem cítil něčí pohled na mně otočil jsem se a tam stála Rose. Tekly jí slzy . Vztal jsem a utřel jsem jí oči.
Š: Nesluší ti to když brečíš. (usmál jsem se)
R: Štěpo...
Š: Rose jsi moje záchrana . Zdálo se mi o tobě tolikrát a to jsen tě ani neznal. Omlouvám se za to co jsen posral. A nechci tě ztratit. Rose já tě miluju.
R:Já tebe taky ale...
Š:Žadný ale u vím co chcu a to tebe.Nestyhla nic říct. Naklonil jsem se a začal jí líbat. Chytl jsem jí okolo boků a přitiskl jsem si jí blíž.
Další kapitola venku !! snad se líbí ❤ co říkate na můj kryt ?
Děkuju za 500+ přečtení ❤❤❤😍 tak zatím Baxčus ❤❤ Dash ❤
ČTEŠ
Wedryho Sestra
FanfictionAhoj :) Jsem Adéla a mého bratra určitě znáte nebo aspoň poznáte . Už dlouhou dobu jsem ho neviděla . Ale jednou věcí se vše obrátí . Nebudu vypisovat prostě čti . 👌😂 Adéla (Wedryho sestra) - 19 Radek (Wedry ) - 21 Pavel (Herdyn) - 22 Štěpán (Ba...