Chudák brácha. Je ho přítelkyňe je v nemocnici.
R: Fakt promiň vynahradím ti to
A:Dobrý hlavně už za ní jdi.
R: Si úžasná ségra a sluší vám tO
A,Š: Dík
R: Dej na ní pozor jestli se jí měco stane jsi mrtvý
Š: nebojRadek se oblékl a odjel my ze Štěpou jsm šli do restaurace.
Při desertu mi řekl že je čas na dárky. První mi dal od Radka. Byl to náramek s jménama.
Hvězda jako já
Čtyřlístek jako Radek
Srdce jako Štěpa.Jména tam byly vyritý. Byla jsem radostí bez sebe.
Š: jak koukám líbí se ti
A: je nádherný
Š: teď můj dárekPodal mi krabičku.
Když jsem jí otevřela byl tam nádherný nahrdelník s mým jménem . Vztala jsem a šla k němu . Objala jsem ho a dala pusu na líco.A: je nádherný
Š: zbytek dárku máš doma u sebe v pokoji. (usmál se)
A: fakt moc děkuju .Dojedly jsme a šli se projít.
Došly jsme až k tančírně kde hrála hudba širokodaleko.
(pusť si písničku)Zrovna tu nikdo nebyl tak jsme šli nahoru a začaly tancovat valčík a tak různě. Byla jsem šťastná a hlavně jsem nala někoho koho neskutečně moc miluju. Je hodný,milý,vtipný a je mi jedno jestli je slavný hlavně že ho miluju. Miluju ti jeho oči jsou tak temné že když sw do nicj podíváte vidíte temnotu ale s temnoty se stavá vesmír. A jeho úsměv který když vidíte máte chuť ho políbit. Zamilovala jsem se a to až po uši nechci ho stratit.
Dotančily jsme.A: Děkuju za úžasné narozeniny
Š: Není zač .. Áďo je tu něco jsem ti chtěl od prvního pohledu na tebe říct..
A: Poslouchám
Š: Od první chvíle co jsem tě viděl jsem se zamiloval a teď bez tebe nemůžu být miluju ten tvůj úsměv miluju na tobě vše .Když to říkal rudla jsem čím dál víc.
Š: Jsi moje droga na které jsem závyslí . Adel ..Miluju tě..
A: Štěpo..Já tebe taky.Začaly jsme se líbat . V životě jsem nebyla šťastnější.
Pohled Štěpy
-------------------
Miluju jí a nikoho jiného. Její polibky jsem s radostí oplácel.
Po chvilce jsem se otrhl.A: Co stalo se něco ?
Š: Ne jen mám ještě jednu otázku A:Jakou?
Š:Budeš moje přítelkyňe ?
A: Ano ! Ano !Další kapitola venku 🙌 snad se líbí :) dalši kapitola asi až zítra ještě uvidím 😺 tak Baxčus 💪 Dash
ČTEŠ
Wedryho Sestra
FanfictionAhoj :) Jsem Adéla a mého bratra určitě znáte nebo aspoň poznáte . Už dlouhou dobu jsem ho neviděla . Ale jednou věcí se vše obrátí . Nebudu vypisovat prostě čti . 👌😂 Adéla (Wedryho sestra) - 19 Radek (Wedry ) - 21 Pavel (Herdyn) - 22 Štěpán (Ba...