Polibek ❤

229 12 0
                                    

Pohled Rose
--------------------
Ach vzbudila jsem se asi okolo 8 hodiny. Otevřela jsem okno ať se mi vyvětrá pokoj. Šla jsem se oblíct a řekla jsem si že bych mohla něco ukuchtit. Došla jsem dolů ale jak koukm někdo mně před běh.

R: Dobré ráno (usmála jsem se)
W:Dobré ráno . Posaď se ke stolu bude zachvilku snídaně.
R: Děkuju ( posadila se ke stolu )
W: Můžu otázku ?
R: Klidně
W: Proč jsi nás nebo mně nehledala ? proč mi máma o tobě neřekla.

Zmkla jsem a odpověděla jsem mu až po několika minutách.

R: Hledala ,ptala,snažila jsem se ale nic ani o tobě ani o Adél a s mámou nejsem v kontaktu. Ani jsem nevěděla že jsi youtuber. A ty myslíš že matce se říká lechko o ztrátě dítěte ?

Asi takovou odpověď nečekal. Nabral mi jídlo a sedl si vedle mně.

W: Ano ale Kuba ví jak jse jmenuji a tak ?
R: Neřekla jsem mu to...
W: Proč ?
R: Sama už ani nevím.

Potom už jsme si normálně povídaly ptal se mně na školu,koníčky prostě na vše. Po asi půl hodině došly kluci. Všem jsem řekla Dobré ráno a odešla do pokoje.

Zapla jsem nahrávaní a začala zpívat. ( Je to začínající coverka a pusť si teď písničku)

Pohled Štěpy
-------------------
Sedíme u stolu s klukama kdy v tom slyším někoho zpívat.

Š: Slyšíte to ?
W: Jo co to je ?
K: To je Rose
Š,W: Co ?
K: Umí nádherně zpívat a točí na youtube covery.
Š: Aha

Uklidil jsem po sobě a řekl si že bych mohl zapnout stream. Měl jsem hrozné nutkání se na ní podívat. Šel jsem k její mu pokoji a otevřel dveře.Měla sluchátka takže si mně ani nevšimla. Je to zajímavý v tom se na mně otočila  a usmála se. Nevadil jsem jí. Chtěl jsem odejít ale chytla mně za ruku a přitáhla si mě.

Š: Copak ? Vadím ti tu nebo tak ?
R: Ne právě naopak chci aby si tu byl
Š:  Aha (dost mně to překvapilo)
R: Vadí ti to že tě tu chci ?
Š: Ne nevadí ale nechceš se spíš projít?
R: Oki 

Vypla nahrávání a šly jsme dolů. Kuba nás ještě zastavil a vyptával se ale pochvilce nás pustil.

R: Je dnes krásně

" Ne jako ty " řekl jsem potichu. Sakra baxi co to s tebou je. Ptál jsem se sám sebe.

Š: To teda je vemu tě na jedno moje místo bereš ?
R: Oki

Jak tak vedle mně šla chytla mně za ruku. Koukl jsem na ní a nic nepustila mně. A já ani nechtěl. Skra baxi. Já se zase zamiloval ? ne to ne to je zlý sen. Né není říkalo mi srdce. Jsem rád že jsem s ní teď.  Dorazily jsme na louku kde nikdo nebyl. Sedly jsme si do trávy.

R:Je to tu nádherný
Š: Vím , vždy když  jsem jezdil za kamarády nebo do Prahy zastavil jsem se tu.

Lehla si a pobídla mně ať si lehnu taky. Lehl jsem si a ona se na mmě otočila.

R: Co se ti honilo hlavou ?
Š: kdy ?
R: Jak jsem tě chytla a nebo když jsi mě "tajně" pozoroval.
Š: jen blbosti.
R: kecáš.
Š: možná

Asi jí to nasštvalo. Ale reakce mně překvapila. Přitáhla si mně a začala mně líbat..

Další kapitola 😂 tak co ? pořád si myslíte že jsem zabila hlavní postavu ? ❤ měli by se dát dohromady ? 😋 tak zatím Baxčsu ❤Dash ❤❤

Wedryho Sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat