3

230 14 0
                                    

Medya(kaan❤nil&Çığlık❤giray)

Ve bir bölümle daha karşınızdayım arkadaşlar yazmaya çalışıyorum lütfen okuyanlar vote versin

"Ay ben çok çok heyecanlıyım ya."diyen mısra'ya döndüm.Şuan kolejin önündeydik ama içeri giremiyorduk çünkü aşırı heyacanliydik.Büyük ve çok güzel bir okuldu özellikle okul üniformalarına bayıldım ya.Siyah pileli bir etek beyaz gömlek ve şarap rengi hırka ve hirkasi süper di ceketi de vardı ama ben tercih etmiyordum.
"Girelim mi artık mal gibi kaldık burda"diyen yağmura döndüm haklıydı.
"Hadi girelim ya ilk günden geç kalmayalım"dedim ve derin nesef alarak içeri girdik.Keske girmeseydik dedim bir an herkes bize bakıyo
"Lan yüzümde birşey mi var"diye sordum sessizce nil'e ,olumsuz anlamda kafasını salladı.Buyuk bahçeden gecerken bir kaç kişinin bizle ilgili konuştuğunu duydum.Erkekler sarışın olan benim ,olum siyahlı ateş ediyo gibi sözler söylerken,kızlar ay kim bu pacozlar diyordu.Kıskanç ben yapacağımı bilirdim ama ilk gün.Sonunda binadan içeri girdik ve müdürün odasına gittik.Yagmur kapıyı tiklatti gir sesini duyunca içeri girdik.
"Hoşgeldiniz kızlar siz yeni öğrencilermisniz".
"Evet hocam"dedi yağmur. MÜDÜR önünde birkaç kağıda baktı ve bize döndü.
"Kızlar hepiniz aynı sınıftami olmak istersiniz yoksa ayiriyim mi"diyen müdüre direk
"Hepimiz aynı hocam"dedim.Ayiramazdi bizi.
"Sınıfınız 12/B Kızlar bakın herhangi bir huzursuzluk istemiyorm zaten gördüğüme göre dersleriniz baya iyi kendinizi bozmayın sınıfınız üst katta iyi desler". aman ben bunlarla kavga etmem zaten tırnağı kırıldı diye ağlar bunlar neyse.
"Peki hocam,sagolun "dedi yağmur ve çıktık.Bu işleri hep yağmur yapardı.
"Kızlar bakın şimdi sınıfa giriyoruz cool olun bak lan nil sakın düşme he"diyerek nil'e döndüm sakar bunun ne yapacağı belli olmaz.
"Tamam ya çok şey etmeyin"
"Ay geldik ya ben çok heyecanlıyım"
"Mısra bir sus ya hazirsaniz çalıyorun"ve yağmur kapıyı çaldı içeri girdik.Butun ses kesilmişti ve herkes bize bakıyo sınıfa bakamıyordum.sonun da kafamı kaldırıp bakışlarımı sınıfta gezdirdim ve bir çift kahve rengi gözde takılı kaldım iyide bu o
"Hasiktir"
"Noldu kızım"diyen hocaya döndüm
"Y_yok birşey hocam"
Bu çocuk neden piç smile yapıyo lan boku yedik.Direk yağmuru dürttum.
"Yağmur bunlar onlar ne bok yiycez biz lan ,cok pis tırstım gidelim mi hadi gidelim nolur"nerdeyse ağlayacak duruma geldim ya.
"Kızlar şimdilik boş yerlere oturun sonra düzenlerim ben".
"Sınıfa döndüm tekrar ona bakmamaya çalışarak ve bos yer aramaya başladım.girayın yanı doluydu ama yanındaki kıvırcık çocuğu gönderdi . O değil bunların hepsi yanını boşaltmıştı.
"Ben oraya oturmam"dedim direk
"Kızım saçmalama geç hoca kızacak"
"of mısra ya olum bu çocuk cok pis bakıyo ya"
"Birşey olmaz drsteyiz birşey yapamaz"
"Kızlar hadi geçin yerlerinize".Kozlor hodo gocon yorloronozo of ya.yağmur o günkü kumral çocuğun yanına geçti(rüzgar),mısra küçük sarışının (ateş),nil de çikolatali süt içenin(kaan) ben de yavaş adımlarla giray'ın yanına doğru yürüdüm ya bu çocuk neden böyle bakıyo Allahım sen yardım et.Sıranın yanına gelip yavaş hareketlerle oturdum.Bana döndü.
"Bu bur da bitmez demiştim sana"dedi piç smile yaparak.
"Bo bordo botmoz domostom bon sono"onu taklit ederek dedim bende
"Igrencsin"dedi yüzünü buruşturarak.
"Senin kadar olmasada ışte"dedim bende piç smile yaparak.Daha sonra önüme döndüm ders matematik iyide biz bu konuları geçmiştik ay bunlar çok geride kız.Madem ben biliyorum bu konuları uyuyum hem bunlada konuşmamış olurum.Kollarımı masaya koydum ve başımıda kollarımın üstüne onun tarafa dönüktün.

Giray'dan

Demek aynı sınıftayız senin benden çekeceğin var kızım.Kiza döndüğümde uyuduğunu gördüm baktım baktım uzunca baktım çok güzel kızdı ve uyurken hiç te hırçın durmuyordu. Neyse banane.Bizim çocuklara döndüm hepsi halinden memnundu kaan hariç. Lan kaan neden kıpkırmızı ,utanmış lan bu.Yanındaki kıza döndü bakışlarım kız çok şirin ve aşırı derecede masumdu tipim değildi ama o neden kıpkırmızıydı bunlar birbirlerinden utanmış lan.Gülerek önüme döndüm gözüm çığlık'a takıldı hala uyuyordu uyansada takilsam ya.

O Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin