10

177 11 0
                                    


Selammm.ben geldim arkadaşlar daha uzun yazicam çünkü bölüm atmadım iki gündür lütfen vote verin iyi okumalar😍🤗😇

(Medyayı şimdi açın bence)

Çığlık'tan

Şuan cidden şoktaydim.Giray benim en sevdiğim şarkıyı söylüyordu hemde bana bakarak.Diğer çocuklarda ensturman çalıyordu.Salona girip karşısına geçtim ve şarkıyı bitirmesini bekledim (medya)

Seven (sen sen sen seven) sevdiğine böylemi yapar seven
Güneşimi karartıpta kaçar gider bu karanlıkta tek başımayım neden?
(bilmem bilmem bilmem) Seveeeeen sevdiğine böyle mi yapar seveen.
Güneşimi karatıpta kaçar gider bu karanlıkta tek başımayım neden? (bilmem bilmem bilmem)
Ama olmazz bu kötü gidişe bi son vermem gerekir.dedi ve ikinci söyleyişte bütün salon söyledi
Ama olmazz(olmaaaaaaz) bu kötü gidişe bi son vermem gerekir.
Ama olurr istesem dünyalara kavuşurum inan.
Çok güzeldi bunu onun söylemesi cidden büyüleyici sesi vardı.

(korkarım)ama galiba bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım.
sen giderken adımlarını sayarım.
Heyhat! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.
(korkarım)ama galiba bütün bu olanalara dayanamam ama hazırım.
Sen giderken adımlarını sayarım.
Heyhat! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.

Hey giden ardına hiç dönüp bakmadan gidebilen(sen sen sen)Kalbinde zerre payımda mı yok neden?
Geri gelmeyen zamanın yitirilen.
Hey giden(sen sen) ardına hiç dönüp bakmadan gidebilen Kalbinde zerre payımdamı yok neden?
Geri gelmeyen zamanın yitirilen.
Ama olmazz bu kötü gidişe bi son vermem gerekir.
Ama olmazz bu kötü gidişe bi son vermem gerekir.
Ama olurrr (yine olur)istesen dünyalara kavuşurum inan.

(korkarım) ama galiba bütün bu olanlaara dayanamam ama hazırım.
Sen giderken adımlarını sayarım.
Heyhat! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.
(korkarım) ama galiba bütün bu olanlaara dayanamam ama hazırım.
Sen giderken adımlarını sayarım.
Heyhat! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.

Şarkı bittiginde gitarı bırakıp yanıma geldi.
"Çığlık bak ben cidden bilmiyordum özür dilerim"mal ben zaten seni affetmiştim sürünmeni istedim.
"Çığlık dörtgözüm yavrim allah aşkına affet biizm ağzımıza sıciyo "kaan'in isyanıyla bütün salon gülmüştü.
"Affettin mi"Giray'ın sorusuna cevap verecektim acaba hayr mi desem ama uğraşmış ya
"Affettim tamam yalvarma"güldü.
"Nil çikolatalı kurabiyem sanada bir şarkı soyliyim mi "
"Hasiktir çabuk kaçalım yoksa kaanin şarkısı yüznden önümüzdeki bir kaç yıl sağır yaşayabiliriz."Giray'ın dediği şeye hepimiz gülerken salondan çıktık nil de kaanin yanına gitti.

"Allah aşkına yeter ya "şuan fizik dersindeyiz ve bu hocayı nedense sevemedim çok gıcık herşeye beni katiyor yelloz.
"Birşey mi dedim çığlık'cigim "hocanın sorusuyla afalladım.
"Hayır "dedim direk
"O zaman kalk.bakalım tahtaya bakalım geçen seferki gibi hava atabilecekmisin "hah salak bu konular işlenirken okula gelmemiştim ama ev de çalışmıştım yüzüme yapmacık bir sırıtış ekledim ve Giray'a döndüm dudaklarımı oynatarak izle dedim.O da güldü.
"Evet çığlık dörtgözüm zekimi izleyin şimdi "Ya bu kaan cidden komik çocuk.
"Yalnız ben çığlık'ın anlattığı şeyi daha iyi anlıyorum he"diyen rüzgara güldük.Tabi hoca bir morardı bir sarardı heheh ya cnm bak.Tahtaya gidip kalemi elime aldım ve anlatmaya başladım.

"Ve eğer cismin ağırlığını bulmak istiyorsanız bu formülü kullanacaksınız sonucu bulursunuz"dedim ve derin bir nefes alarak sınıfa döndüm hepsi gayet anlamış bir şekilde beni izliyordu.kaan ayağa kalkarak alkislamaya başladı
"Helal,yürü be çığlık dortgözüm kim tutar seni"diye bağırdı bu çocuk beni deli edecek.
"Eğer bir kere daha dörtgöz dersen kalemi bir tarafına yersin"dedim ve önüme döndüm. O da ağzına hayali bir fermuar çekti ve nil'e sataşmaya başladı. Zaten zlin çalmasına az kalmıştı ben de yerime oturdum.
"Vay zeki kız "Giray'ın dediği şeye güldüm.
"Ne sandin yavrum " dedim igrencleserek
"Igrencsin çığlık "giray'ı takmadım ve kafamı sıraya gömdüm okul bitene kadar da kalkmam valla

O Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin