Medya (kızlara sataşan çocuk)
Arkadaşlar dediğim gibi ikinci bölümü de yazdım lütfen vote verin iyi okumalar.
Özet
"Ooo güzelim ne bu hava fazla havalısın söndürelim bari"diyerek piç bir şekilde güldü çocuk.
Allahım al başına belayı.
"Biz seni söndürmeden kalk siktir git burdan"diye bir ses duydum.Şimdi
Bunu söyleyen kişi giray di ve kesin kavga çıkacaktı ve buna izin veremezdim.
"Tamam şimdi burda hiçbirşey çıkmıyor siz gidiyorsunuz,herkes eglenemesine bakıyo"beni takan yok tabi.
"Hadi ama kızlar eglenicez biraz diyip elimden tutup beni kendine çekti çocuk.Siyah saçlı beyaz tenli uzun boylu birşeydi gideri vardı ama tipim değildi.
Kolumdan hızlı çekildiğim için tepki ilk başta tepki veremedim
"Bırak beni"diye cırladım ama yok en sonunda yüzüne gelen yumrukla beni bırakmak zorunda kaldı.
"Kaan kızları al arabaya git geliriz biz biraz dan "diyen Giray'la hepimiz disari kaçtık ama onlar orda bizim yüzümüzden kavga ediyordu.
"Siz arabaya gidin sakın çıkmayın kaan kızlar sana emanet ben gidiyorum "dedik mekana geri dönerken.
"Malmısın lan sen buraya gel bak birşey olur "diye ağlamaya basladi nil
"Kaan nili al"dedim kaan nil'in yanına gelip sarıldı
"Çığlık dikkat et"diye bağırdı yağmur. Birşey demeden içeri girdim girmez olaydım noluyo burda. heryer birbirine girmiş giray'ı ararken bana dokunan çocuğu dövdüğünü gördüm fakat arkasında birisi vardı ve elinde sopa vardı lan dur vurma sakın bağırarak koşmaya başladım.
"Girayyyy,lan giray arkana bak lan "sonunda beni duydu ama.arkasina bakmadı mal ,mal ışte mal.Cocuk tam sopayı Giray'a indiriyorduki sopaya tekme attım ve çocuğa da bir tane yapıştırdım.etkle zor oldu ama olsun .
Giray bana mal mal bakarken
"Mal mal bakmayı kes şimdi polis gelir kalk kaçalım.ilk başta ne dediğimi idrak edemedi en son bağırdım
"Lan kalksana salak "dedim hızla kalkıp elimden tuttu ve çıkışa doğru koşmaya başladık ama polis gelmişti bile ve şuan sıçtığımızın resmidir eğer bu olanları teyzem duyarsa ilk bizi döver sonra giraylarin fişini çekerdi.
"Giray polis napıcaz "
Beni tınlamadı telefonu eline alıp birini aradı.
"Rüzgar arabayı arka tarafa çekin polis geldi çabuk çıkın"bana döndü
"Bak çığlık bana güvenmek zorundasın tamammı yoksa boku yedik"kafa salladım.ve çatı gibi biryere koştuk."Olum burası çok yüksek giray ben korkarım "Giray bana döndü
"Bak çığlık ben inicem ve seni tuticam tamam mı korkma hadi yoksa polisler bizi bırakmaz"kafamı salladım.ve girayın inmesini bekledim.Giray aşağıya atladı ağzından bir kaç küfür savurdu ama hemen toparlanıp bana döndü.
"Çığlık üç deyince atla tamam mı ben tuticam seni"
"Tamam" dedim ama göt korkusu başa bela.
"Giray bak tut sakın bırakma he kafanı kırarım "
"Tamam hadi çığlık "
"Allahım bismillahirrahmanirrahim,ayy"diye attım kendimi.gözlerimi sıkıca kapattım açtığımda iki çikolata gözle karşılaştım fazla yakındık ve oda bana bakıyordu hadi ama.beni düşüncemden bölen ateşin sesi oldu.
"Abi bölüyorum ama hızlı olun"ateşin sesiyle Giray'ın kucağından yere düştüm.hayvan gibi iş yapıyo azcık nazik ol.
"Hadi gidelim "
"Aynen "diyip kalktım yerden arabaya geldik oha anasını buna naısl sığcaz.
Üç kişi zaten arkada oturuyo biz naısl sığcaz şimdi.
"Nasıl sığcaz olum buna"diye dile getirdim problemi
"Tamam ben oturuyim sen de kucağıma otur" diyen giray la gözlerim irice açıldı.
" hayır olmaz öyle ben kızların kucağına otururum "diyerek kızlara döndüm. Kızlar da bana baktı
"Hayır ben taşımam"
"Bende "
"Ben zaten hiç taşıyamam ki küçücük birşeyim"adı pislikler.
"Off "diye bağırdim.Giray'a döndüğümde piç gibi sırıtıyordu
"Bana bak orami burami ellemiycen"
"Dokunacağım son insan sin"
"Dokundurmak isteyeceğim son insan sin hayvan"
"Lan hızlı olun "şuan mısra'yı yolabilirdim.
"Tamam be geç otur"dedim Giray'a.
Arabaya geçip oturdu bende fazla yukarı gelmeyecek şekilde bacaklarının ucuna oturdum.diğerleri de binince gitmeye başladık zaten yol uzun off .Bir süre sonra artık gözlerimi açık tutamıyordum sonunda dayanamayıp yumdum gozlerimi ama uykuya dalmadan önce birşeye yaslandım.
Giray'dan
Göğsüme düşen şeyle irkildim.Çığlık uyumuştu ve kendini tutamayıp göğsüme düşmüştü.inatçı.
Çok güzel kokuyordu ve çok güzel uyuyordu ah çığlık ne olurdu yani biraz daha sakin olsan.ben düşüncelere dalarken
Evin önüne gelmiştik bile çığlık'ı kucağıma aldım ve eve götürdum nil de uyumuştu onuda kaan almış. Vay kaana bak sen şaşırtıyo bu çocuk beni . kızLar evi açınca eve girdik çığlık'ın odası üst kattaymış.
Yukarı çıkıp odaya girdim ve çığlık'ı yatağa yatırdım. Ayakkabılarını çıkarıp üstünü örttüm.ve odayı dolaştım küçük ve güzel odaydı mavi ağırlıklı.
Daha fazla oyalanmadan aşağıya indim beni bekliyorlardı.
"Kahve icseydiniz "dedi mısra
"Yok geç oldu zaten başka zamana zaten nil'le çığlık ta uyuyo siz de yoruldunuz "diye yanıtladım.
"Peki o zamn yarın sabah kahvaltıya gelin"biraz düşünüp
"Tamam o zaman anlaştık "dedim
"Peki herşey için teşekkür ederiz iyi geceler "
"Iyi geceler"diyip çıktık evden yarın sabah kahvaltı süper,sabirsizlaniyorum.
"Ne gülüyon lan delirdin mi"diyen ateşe el hareketi yaptım.
Ben de çok yorulmuştum en iyisi uymakti .Eve gelip banyoya girdim.kisa bir duş alıp ciktim.
Daha sonra bu günü aklımda geçirdim güzel gündü aslında.Cok guzel sesi vardı bu kız neden herşeyiyle mükemmel ki.neyse uyuyum artık."Ateş'ten "
Of neden çıkmıyo aklımdan o aklımdayken başka kızlara dokunamıyorum bile ol.
"Ateşşş"diyerek boynuma atlayan kıza baktım bu kimdi be
"Sen kimsin "dedim kizin bir yüzü düştü bir an daha sonra toparladı.
"Dün geceyi unuttun demek"anlaşılan tek gecelik olanlardan dı .gözlerimi devirdim
"Evet unuttum niye hatırlıyım"kız baya bozulmuştu ama vaz geçmiyordu.
"O zamn tekrar hatırlatayım diyerek bana yaklaştı normalde izn verirdim ama şuan olmazdı .kızı kendimden uzaklaştırıp bardan ciktim.Arabaya binip eve sürdüm.noluyo bana ya off mısra naptın bana naptın.diye iç çekip arabadan indim.zaten eve geldim banyo edip uyumaya çalıştım.Kaan'dan
Ah çikolatalı sütüm hamburgerim. Ya bu kız çok tatlı be bununla ben bir ömür yemk yerdim.
Şuan nil'in fotoğraflarına bakıp dondurma yiyordum."millik niğllll"Iyy ne iğrenç ses çıktı lan benden kız duysa ismini değiştirir neyse nilime sarılıp uyuyim ay zaten yarın birlikte kahvaltı edicez çok heyecanlıyım...Bir bölümün daha sonuna geldik .arkadaşlar eğer aranizda kapak.yapmayi bilen varsa lütfen banada bir tane yapabilirmi.sizleri seviyorum kendinize iyi bakın dediğim gibi bugün iki bölüm daha aticam😍😘😇
vaencest
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim
ChickLit"Hayat beklemediğimiz süprizlerle doludur her zaman.Onlar da olmasa hayatın bir tadı kalmazdı zaten.Benim başıma gelen en güzel süpriz onun gülüşü oldu bu hayatta.Aslında uzun zamandır hayatımda olan ve önceden fark etmediğim için pişmanliklar duydu...